Doorgaan naar hoofdcontent

Hello March, Goodbye February


Afbeelding: Google maps

Maand nummer twee hebben wij afgesloten en maand nummer drie staat in de startblokken om te beginnen. Maart roert zijn staart luidt het spreekwoord. De winterbeer is al een aantal dagen in Nederland en ook de komende de dagen blijft het erg koud. Ik hoop dat deze kou snel voorbij is want ik wil naar buiten in mijn tuin zitten. Mijn tuin opknappen zodat ik in het nieuwe seizoen hiervan kan genieten. Op mijn instagram pagina staat een foto wat ik voor mijn tuin heb gekocht. In dit blogartikel geef ik je een terugblik op de maand februari en een vooruitblik op de maand maart. Lees je mee. Veel leesplezier en een mooie nieuwe maand toegewenst.

In de maand februari heb ik eigenlijk niet zoveel gedaan. En eigenlijk kan ik hierin best kort zijn. Ik heb mijn verjaardag gevierd, vijf dagen carnaval en aan mijn scriptie gewerkt. Eigenlijk is het toch wel ''erg'' dat het leven alleen maar uit verplichtingen bestaat. Als ik dus terugkijk ben ik alleen maar met school bezig geweest of heb ik het huishouden gedaan. En als ik vrij was deed ik gewoon echt niets helemaal niets. Ja in bed liggen, uitslapen en voor de televisie hangen of Youtube filmpjes kijken. Dat was de ontspanning voor mij en uiteraard ook de carnaval. Dit deed mij de verplichting van school doen vergeten.
Taart hoort bij verjaardagen

Ik vertelde dat ik afgelopen maand jarig ben geweest. Voor mijn verjaardag heb ik leuke dingen gehad onder andere, parfum, een spiraaldraaier voor in de keuken, bonnen (Action, Hema) en een dekbedovertrek. Van tevoren heb ik aangegeven wat ik graag wilde hebben. Als je dit niet doet heb je de kans dat je dingen krijgt wat zo onnozel en niet nuttig is. Of je gebruikt het niet in je dagelijkse verzorgingsritueel. Wellicht denk je wat ondankbaar ben jij, maar ik vind het zonde als het maar blijft staan omdat ik het toch niet gebruik. Dan beland het na een tijdje toch in de prullenbak. Dat is pas zonde.
Verjaardagsjurk

Deze maand was het ook Valentijnsdag. Mijn vriend en ik hebben dit gevierd. Voor het ontbijt had ik lekker broodjes gekocht in de vorm van een hart. Ik vond dit zo grappig om onze eerste Valentijnsdag mee te starten en te vieren.


Daarnaast zijn mijn vriend en ik een half jaar samen. Ja hahaha een halfjaar. Dit hebben wij gevierd door samen sushi te gaan eten. Heerlijk die sushi. Nu ik hierover schrijf kan ik wel weer sushi gebruiken :-).


Komende maand staat in het tegen van het afronden van mijn scriptie. Ik ben er zo klaar mee. Bijna elke dag zit ik hieraan. Ik word er inmiddels gek van. Het lijkt niet op te houden, maar ik krijg er iets moois voor terug. Daarnaast ga ik ook een weekje op vakantie samen met mijn ouders. In deze vakantie heb ik erg veel zin. Het geeft mij even een break in deze hectische tijd. Voor de rest heb ik nog geen plannen voor deze maand, want ik zie wel even hoe alles gaat lopen. Heb jij leuke plannen voor de maand maart? Zo, ja als je wil laat mij dit weten in een comment onderaan dit artikel.

Gezellige maand maart gewenst.


❤ Annemieke

Reacties

  1. Leuke maand geweest! Wat een schattige valentijnsbroodjes :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die valentijnsbroodjes zijn echt zo leuk!! 😍 Van mij mag de kou nu ook snel het land uit, ik wil heerlijk in de tuin met een boekje en wandelen in de natuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is je jurk prachtig! En geniet lekker van je vakantie, daar ben je wel aan toe met het afronden van je scriptie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er uit als een leuke maand!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het lijkt erop dat je een fijne maand achter de rug hebt, nog proficiat met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij hebt een leuke drukke maand gehad hebt. Nog een late gelukkige verjaardag. ��

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X