Doorgaan naar hoofdcontent

Outfit inspiratie voor de feestdagen



Nu moeten wij er echt aan geloven. Heb jij al enig idee wat jij met de feestdagen gaat aantrekken?
Kerst en oud en nieuw staan voor de deur en dit betekent voor sommige paniek of stress.
Geen paniek of stress want ik help graag een handje om je verder te helpen. Daarnaast heb ik alleen mijn outfit voor oud en nieuw klaar. Voor de kerstdagen heb ik ook nog geen idee. :-) Tevens is dit artikel zowel voor mijzelf als aan jullie gericht. Met name door het combineren voor leuke en nette items uit mijn garderobe komt vanzelf een leuke outfit tevoorschijn die ik kan aandoen.



De zwarte broek, oversized gilet, glitter coltruitje, rode enkellaarsjes, zwarte oorbellen


De zwarte broek, de klassieke witte blouse en accessoires met gouden en groene detail


De trui jurk is groen met glitterdraad achtige stof opnieuw met gouden details


De traditionele plissé rok en zwarte blouse gecombineerd met een opvallende rode schoen


De strapless dress


Franjes, altijd leuk en speels


Dit zijn enkele voorbeelden uit mijn kast, maar je kan ook kiezen voor een jumpsuit, een mooi pak in een knalkleur of met een glittertje. Een mooie short of velvet rok. A-symmetrisch of met ruches. Er is eigenlijk zoveel keus om iets leuks en moois aan te trekken met de feestdagen.

Fijne feestdagen


❤ Annemieke

Reacties