Doorgaan naar hoofdcontent

Hema Kerstevent 2017



Op donderdag 7 december vond het Hema kerstevent in Amsterdam plaatst. Tijdens dit kerstevent laat Hema zijn kerstcollectie zien. En ik kan je vertellen de collectie is top. Voor het eerst was ik aanwezig bij dit event. Het was voor mij even zoeken voordat ik er was. Het weer buiten viel ook ontzettend tegen. K regen en harde wind. De vloekwoorden komen spontaan weer op. Bij binnenkomst stonden er al veel mensen te wachten en ik melde mij bij de gastvrouwen. Via een roltrap gingen we naar het event. Wil je weten hoe het event was. Kijk dan even verder in mijn artikel. 😃Want er komen heel veel foto's voorbij.

Wij werden verwelkomt met een lekker drankje en nadat ik mijn jas bij de garderobe had afgegeven ben ik gaan rondlopen wat Hema allemaal voor leuks heeft op kerstgebied. Hema had diverse 'ruimtes' ingericht. Er was een silence disco, een wijnproeverij, een slaapkamer, een beauty-corner, een aantal woonkamer area's met leuke lifestyle accessoires, je kon jouw eigen kaasplank laten maken en er was veel eten en veel drinken, en dan bedoel ik veel. Wat Hema in de winkels verkoopt, konden de gasten van het event proeven. Dit heb ik ook gedaan. Hema heeft goede spullen, maar door dit event werd het voor mij duidelijker wat hun in het assortiment verkopen. Top kwaliteit en veel heerlijkheid! Bedankt Hema voor deze te gekke uitnodiging en leuke goodie bag.



Hoe leuk is deze schattige Rudolf kussen. Die wil ik 






Heerlijke foto's. Sommige foto's zijn wazig. Maar dit mag de pret niet drukke.
Er waren diverse tafels opgemaakt. Er bestond een tafel uit allerlei hartige producten
en een tafel met zoetigheid. Heerlijk!!!










Hoe tof is dit. Mijn Instagram vol in beeld tijdens het event! De eerste he :-)



Nogmaals wil ik Hema bedanken voor dit event. Daarnaast wil ik iedereen alvast gezellige en leuke feestdagen toewensen.




❤ Annemieke





Reacties