Doorgaan naar hoofdcontent

My week 44 and 45 in pictures - 2017




Hoi lieve lezer.

Het is weer tijd voor een nieuwe mijn week in foto's. Maar de afgelopen twee weken ben ik vergeten om geregeld een foto te maken. Ik moet je eerlijk bekennen dat de taken die gerelateerd zijn aan dit blogartikel titel nog niet zijn ingeburgerd. :-(. Foto's maken van de avonturen die ik doe. Mmm hier moet ik er aan wennen, anders gaat de kwaliteit van het artikel ook achteruit. Ik kom er gewoon achter dat ik haast geen foto's heb.

In de foto hierboven zie je dat ik een teddycoat draag. Super trendy, maar ook super irritant die teddycoat. Ik zal je vertellen waarom! 1 er komen super veel pluisjes vanaf. Zonnebril of iets anders voor de ogen is een must. Ik word hier lichtelijk gek van als het aan mijn wimpers komt te zitten. 2 de jas wordt nat, vies nat met regen of motregen. 3 op koude winterdagen is de jas gewoon te koud hoor. Of anders met een dikke trui eronder waardoor je het nog wel enigszins warm hebt.



De afgelopen twee weken waren erg rustig, maar met dezelfde activiteiten die dagelijks mijn leven bepalen. Ben ik nog steeds bezig met afstuderen, uitloop heb ik maar ach het diploma is in zicht.
In de week 44 had ik afgesproken met een goede vriendin en zij is nu ook sinds enkele maanden mijn schoonzusje. Hoe grappig is dit.
Ook had ik een afspraak met mijn afstudeerbegeleidster van school. Zij voorzag mij van feedback en complimenten. Dit vond ik super fijn om te horen, omdat ik dit nodig had, want er zijn momenten dat ik totaal geen motivatie meer heb. Op mijn scooter heb ik nog een rondje gereden en ging ik richting het strand. Ik woon er heel vlakbij, maar ik kom er zelden.


Op vrijdag 3 november was ik uitgenodigd voor de opening van Bink rooftop bar/restaurant in Den Haag. Wat een te gekke hotspot. Het artikel lees je hier.
Op zondag had mijn vriend voor ons gekookt. Vaak, nou eigenlijk kook ik, omdat ik kan koken en hij niet. Meestal neemt hij mij mee uiteten, wat ook ontzettend leuk is en lief is van hem.


Aangekomen in week 45 ben ik begonnen met het verwerken van de feedback voor mijn plan van aanpak. Had ik een afspraak met de werkgever waarvoor ik mijn scriptieonderwerp schrijf en ging ik naar de persdagen. Jammer genoeg kon ik niet op alle uitnodigingen ingaan. Maar ja hopelijk in 2018 wel. Wat ik zo leuk vind aan persdagen is dat je de medewerkers waarvan ik persberichten etc krijg eens zie en ik krijg de nieuwste collecties te zien. Daarnaast was ik het laatste weekend niet lekker. Mijn vriend en ik zouden naar een verjaardag gaan en daarna uiteten. Het uiteten hebben wij verschoven en naar de verjaardag is hij alleen geweest.

De volgende blogartikelen die tijdens deze periode zijn verschenen zijn;

Lifestyle Lab 2017

Hello november

Water & Wine event

7 outfits for 7 days # 3

Bink event

My week 42 and 43 in pictures

Lunch recept



Heb jij in week 44 en 45 nog iets leuks gedaan? Laat mij dit weten in een comment.



❤ Annemieke


Reacties