Doorgaan naar hoofdcontent

My week 42 and 43 in pictures -2017


Treinleven, alweer



Hoi lieve lezer wat leuk dat jij op mijn blog bent en dit artikel leest.
In mijn vorige my week in pictures, van 18 oktober, had ik geschreven tot over twee weken, maar die dag ging de nieuwe maand in. Dit betekende een goodbye en hello artikel.Vandaar een week later dit artikel. Maar niet getreurd :-) Dit is ook een leuk artikel. Inmiddels zitten we in week 45 daarom volgende week woensdag weer een nieuwe my week in pictures, anders zit er teveel dagen tussen. Waardoor ik met mijn planning niet uitkomt. Wat deed ik precies deze twee weken? Dat lees je hieronder. Veel leesplezier. x

Ik heb even in mijn agenda teruggekeken en daar stond het volgende in. Schrijven aan mijn plan voor aanpak, blogartikelen schrijven en outfit inspiratie looks plaatsen op mijn Instagram. Graag wil ik mee volgers, maar om volgers te kopen doe ik niet aan, want dan lieg en bedrieg je je echte volgers en alle andere mensen. Dan maar niet veel volgers hoor. Toedeledokie.

Had ik afgesproken met een goede vriendin en gingen wij knutselen met haar dochter


Daarnaast moest mijn douchekop vervangen worden, omdat die lekt. Werd mijn wc-bril vervangen, want die zat los en werd de wastafel vast gekikt omdat er speling in zat. Het weekend van 20 oktober vond het Amsterdam Dance Event plaats. Via een uitnodiging van Earth Water gingen mijn vriend en ik naar een feest in het Tropenmuseum. Nogmaals bedankt Earth, het was gezellig!



Mijn beste vriendin vierde ook haar verjaardag. Samen met mijn vriend ging ik gezellig hierheen. Haar dochtertje is ook z'n schatje. Zij kwam vaak bij mij zitten. Tevens bleef iedereen bij haar eten. Zij had uiensoep en tomatensoep gemaakt, met heerlijke broodjes. Fijn om haar en haar familie gezien te hebben.

Deze twee weken at ik ook meerdere keren bij mijn ouders. Ik vind dit gezellig, je ziet elkaar weer en het is leuker praten dan via een telefoon. Maandag de 23e moest ik naar de tandarts en de mondhygiëniste. Mijn gebit was weer perfect zoals altijd. Mijn tandarts zei tegen mij dat ik de keuze had om 1 keer per jaar voor controle te gaan. Daarbij ga ik ook naar de mondhygiëniste die mij gebit ook controleert en reinigt. Zij liet de keuze aan mij. Ik heb voor deze keer besloten om de volgende keer naar de mondhygiëniste te gaan. Kijken of dit bevalt en anders houd ik de routine die ik altijd al had, omdat ik mijn gebit ontzettend belangrijk vind. Belangrijker dan de rest van min uiterlijk :-).

Het laatste weekend van de maand ben ik met het gezin (ouders en zus)  een weekend weggeweest naar een Landal park. Dit park heb ik al meerdere keren bezocht en is te lezen op mijn travelpagina
Ik was ontzettend toe aan dit weekend. Eigenlijk iedereen hoor, maar toen ik maandag thuis kwam werd ik toch een partij moe. Omdat ik wist wat ik de komende tijd allemaal nog moet doen. Pff.

Dit is de tafel waar ik aan zat ( 9 personen aan 1 tafel lukt niet)


De blogartikelen die ik deze twee weken had geplaatst zijn:

7 Outfits for 7 days

Deel 1 van mijn week in pictures

De nieuwste mode herfst en wintertrends voor vrouwen

Lifestyle Lab


Ben je nou benieuwd naar de blogartikelen van hierboven, klik er even op. Wil je meer lezen over mijn week in pictures volg mij via 1 van mijn social media kanalen.
Als jij op bovenstaande events bent geweest, ben ik ontzettend benieuwd wat jij hiervan vond.



❤ Annemieke


Reacties