Doorgaan naar hoofdcontent

Maggie Roerbak Noedels Ketjap Knoflook




Een makkelijk en snelle maaltijd waarbij jezelf verse groenten naar keuze kan toevoegen voor een gezonde en vooral lekkere maaltijd. Ik ben dol op gerechten met ketjap of teriyaki. Mijn keus was snel gemaakt. Als je wil weten hoe ik dit gerecht gemaakt heb, klik even verder. x




2 a 3 personen

Wat heb je nodig

*  1 stuk kipfilet
*  Half zakje wokgroenten
*  Sperziebonen (niet op de foto)
*  1 Wokpan
*  Keukepapier
*  Zonnebloemolie
*  Maggie pak




Snij de kipfilet in blokjes en marineer met een eetlepel zonnebloemolie en teriyaki saus (geheel naar eigen smaak). 
Laat een uur intrekken. Een dag van tevoren kan ook, de marinade is beter in de kip getrokken
( Deze stap staat niet op de verpakking) 


Vet de pan in met zonnebloemolie. 
Dit doe je doormiddel van keukenpapier.
Bak de kip bijna gaar


Voeg de hoeveelheid groenten naar keuze bij de kip


Zodra de groenten gaar begint te worden voeg je op gevoel een hoeveelheid water toe.
Vervolgens het kruidenzakje die bij de Maggie roerbak hoort.
Goed door elkaar roeren. 


De noedels heb ik in drie stukken gebroken en in de pan gelegd.
Zorg dat de noedels ook worden ondergedompeld, worden ze eerder zacht.
Het duurt vrij lang tot het moment dat de noedels zacht worden (tijd helaas niet bijgehouden)


Het is klaar en tijd om te gaan eten


Eetsmakelijk

De tomaten en komkommer heb ik apart erbij geserveerd




Voor nog meer recepten bekijk mijn andere artikelen hier


❤ Annemieke 



Reacties

  1. Dat ziet er lekker uit.
    Het was leuk gisteren op het event (twee meiden tegenover je).

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X