Doorgaan naar hoofdcontent

BINK rooftop bar/restaurant opening Den Haag




Vrijdag 4 november is Rooftop bar en restaurant BINK  officieel geopend. De aanwezigen werden getrakteerd op een vrijdagmiddagborrel met hapjes, diner en avondclub. Op de 5e etage van BINK36 van het M-gebouw vindt je deze horecagelegenheid. BINK heeft twee dakterrassen met een prachtig uitzicht over de Haagse Skyline. Beschikt het over een cocktailbar, een restaurant met 500 zitplaatsen en speciale club nights en thema- avonden.





BINK is 7 dagen per week geopend; maandag en dinsdag van 10:00 uur - 23:00 uur, woensdag tot en met vrijdag van 10:00 uur - 00:00 uur, zaterdag van 11:00 uur - 00:00 uur en op zondag van 11:00 uur tot 23:00 uur. Daarnaast biedt het gratis parkeergelegenheid en is het tien minuten lopen vanaf Den Haag Centraal en Holland Spoor.



Mijn indruk van BINK: Te gek interieur wat mij doet denken aan een schoolkantine, comedy- central show en moderne Mourlin Rouge met een knipoog. De kleurencombinatie van roze, mint en blauwtinten geeft het een zachte en vriendelijke uitstraling. De vormen van het dak in combinatie met het podium en het licht doet mij denken aan een moderne variant van Mourlin Rouge :-)
De cocktails en hapjes zijn heerlijk. Het panoramisch uitzicht is adembenemend en vooral 's avonds, soort New York in het klein.


❤Annemieke

Reacties

  1. Leuk om te lezen! Ik kreeg vanuit mijn stage een persbericht over de opening, dus ik vroeg me al af wat het inhield. Puur toeval dat ik dit nu zie haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X