Doorgaan naar hoofdcontent

My week 40 and 41 in pictures - 2017


Treinleven


Het is vandaag woensdag en voor het eerst plaats ik een overzicht wat ik per week heb gedaan. Ik vind het wel enorm spannend omdat ik geen idee heb of dit concept aanslaat. Daarbij geef ik jullie een klein in kijkje in mijn leven. Het wordt niet te persoonlijk, want ik echt veel waarde aan mijn privé leven. Ook moet ik nog een structuur vinden hoe ik de inhoud vormgeef van deze artikelen.
De afgelopen twee weken waren leuk, stressvol, maar ook een beetje verdrietig. Het begon met het herschrijven van mijn plan van aanpak, ter voorbereiding van mijn scriptie. Poeh, wat een stressvolle week was dit. Voor mijn gevoel had ik een goede planning gemaakt, maar zoals vaak het geval is, liep het opeens anders en had ik uitloop met schrijven. Hierdoor miste ik de verjaardag van twee vrienden. Gelukkig begrepen zij dit, want hun zitten in dezelfde situatie. Had ik eindelijk mijn plan van aanpak af was het nog erg stressvol tijdens het uitprinten. Hoe bedoel je hoofdpijn!
Gelukkig had ik wel tijd om naar de verjaardag van een goede vriendin en haar man te gaan. Tevens mijn schoonfamilie hahaha. Zo leuk en gezellig was dit. Ben ik naar mijn nichtjes geweest, moest ik even kort oppassen op de dochter van mijn beste vriendin en hebben de ouders van mijn beste vriendin hun hond laten slapen omdat hij ziek was. Daarnaast houd ik van eten en dit zie je terug in een aantal foodfoto's. Het weekend van 15 oktober was het ontzettend warm weer en zijn mijn vriend en ik wezen wandelen in de duinen. We liepen over een vlakte waar alleen wij waren. Heerlijk de rust en geen andere mensen om ons heen. Soort van alleen op de wereld. Wij zaten daar op een bankje van de zon te genieten, kwam familie hert aangerend, een stuk of twaalf. Echt mooi om te zien. Wil jij ook herten van dichtbij maar wel van gepaste afstand zien, ga eens wandelen in de Amsterdamse Waterleidingen duinen. Ik kom hier zo vaak omdat het dichtbij huis is.


Ik dronk speciaal bier. Erg lekker. Gekocht bij Deka markt.

Een ei maakt mij blij. Ik maakte een omelet met kaas, olijven en tomaat. 
En nog meer food!




Eindelijk zag ik mijn nichtjes (kinderen van mijn zus) weer. Dit vond ik zo fijn en gezellig. Lekker knuffelen en gek doen. Heerlijk. Na anderhalve week niet gezien te hebben. Ik zie hun trouwens twee a drie keer per week en als ik hun enkele dagen niet achter elkaar zie ga ik hun enorm missen. Ook ging ik mee naar zwemles. Mijn nichtje zit in badje twee en doet erg haar best. Ontzettend mooi om haar groei te zien.

Een gezellige spelletje spelen met mijn nichtje

Ik maakte mijn huis herfst klaar en plaatste een blogartikel over de nieuwste woontrends en mijn woonkamer details.


Familie hert staan tussen de struiken


Dit waren mijn twee weken. Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden?
Bedankt voor het lezen en tot over twee weken op woensdag.

❤ Annemieke


Reacties