Doorgaan naar hoofdcontent

Bladerdeeghapjes met feta, olijven en tomaat



Ik houd van de Italiaanse keuken. Dit is voor jullie wel duidelijk, omdat ik vaker Italiaanse recepten heb gepost. En eigenlijk wil ik graag meer lekkere recepten op mijn blog gaan posten. Voor de liefhebbers van feta, olijven en tomaat heb ik een lekkere bladerdeeghapjes gemaakt. Iedereen die kookt kent de voordelen van bladerdeeg. Je kunt eindeloos variĆ«ren.  Met dit bladerdeegrecept maak je snelle, makkelijke en lekkere hapjes voor op tafel.


Wat heb je nodig

* Bladerdeeg
* Feta
* Olijven
* Tomaten
* Italiaanse kruiden
* 1 ei


- Ontdooi van tevoren de bladerdeeg
- Verwam de oven op 200 graden
- Snij de olijven en tomaten in kleine partjes.
- Klop het ei los in een bakje.Bestrijk beide kanten van het bladerdeeg met ei.
- Bestrooi het bladerdeeg met wat kruiden en leg daarbovenop de stukjes olijven en tomaat.
- Verkruimel de stukjes feta met je vingers boven de olijven en tomaat.
- Nu dichtvouwen en smeer het ei over de bovenkant.



Nu de oven in voor ongeveer 15 a 20 minuten. Wel goed in de gaten houden. De hapjes moeten goudbruin worden.

Achter de schermen

Eetsmakelijk


Voor nog meer recepten verwijs je ik door naar de label food. Deze link is te vinden aan de linkerkant van je beeldscherm.
Veel kookplezier en eetsmakelijk.



❤ Annemieke


Reacties