Doorgaan naar hoofdcontent

7 outfits for 7 days




Als je mij via Instagram volgt, zie je dat ik (bijna) iedere dag een outfit inspiratie plaats. Met deze manier van Instagram gebruiken ben ik voor mijzelf teruggegaan naar de basis waarom ik begonnen ben met bloggen. Met basics en opvallende items leuke en betaalbare outfits creëren. Deze outfits kunnen gebaseerd zijn op de laatste trend, maar ook gewoon wat ik leuk vind om te delen en wat niet perse met de laatste trend te maken heeft. Ik vind dat outfits bij je persoonlijkheid moeten passen en niet dat je klakkeloos de trend moet volgen om er bij te willen horen.


De outfits die ik maak en laat zien zijn voornamelijk van items die ik al heel lang in mijn kast heb hangen of een enkeling wat nieuw is. Daarnaast ben ik ook makkelijker geworden in het wegdoen van kleding. Wat meer als drie jaar ongedragen in de kast ligt en totaal niet meer bij mij past doe ik weg, want het blijft dan toch liggen. Hierdoor komt kastruimten vrij voor items die ik wel nodig heb.
Bijvoorbeeld als kleding slijt, vergeeld is of niet meer wit is.




Als jij nu voor je eigen kledingkast gaat staan en je doet de deuren open, wat zie je allemaal? Heb jij überhaupt een idee wat er allemaal in je kledingkast ligt? Als je goed kijkt zie je daadwerkelijk wat je eigenlijk allemaal hebt en wat er ontbreekt. In mijn blogartikel Basisgarderobe voor de vrouw lees je welke items niet mogen ontbreken in je kledingkast.
Door het combineren van de spullen die jij hebt tot het maken van een outfit wordt je er bewuster van dat er eindeloos te combineren valt. Waardoor je niet elke keer naar de winkel moet rennen om iets te kopen wat in jouw ogen passend is op die ene rok of broek. Daarnaast bespaart het je een hoop geld, stimuleer je je creatief denkvermogen en heb je tal van verschillende outfits om te dragen.




Wil je op de hoogte blijven van mijn how to wear stories. Volg mij via Instagram
(Er staan nog veel meer outfits op mijn Instagram pagina)

❤ Annemieke

Reacties