Doorgaan naar hoofdcontent

Red stripes outfit




Vandaag heb ik weer een nieuwe outfit artikel voor je. Streepjes, daar ben ik langzamerhand weer dol op geworden. Hoewel het een trend is, vind ik dat er weinig aan kleuren variatie in de winkels hangen. Je ziet veel zwart-wit, blauw-wit, roze-wit en hooguit rood-wit gestreepte items. Maar ik vind dat het moeilijk zoeken is om andere kleuren in streepvorm te vinden. Daarom ben ik ook zo blij met deze rode variant. De blouse is een lang model tot over mij heupen, maar ik heb er voor gekozen om de blouse in mijn broek te stoppen. Ik vind dit namelijk veel leuker om te dragen.

Wat vinden jullie van de strepentrend? En hebben jullie ook hiervan items in je kledingkast?


Blouse: Zara
Jeans: Primark
Sneakers: Bristol









❤ Annemieke



Reacties