Doorgaan naar hoofdcontent

Amsterdam Shoplog



Vandaag heb ik een nieuwe shoplog voor je, waarin ik je mijn nieuwste aankopen laat zien. Afgelopen zaterdag ben ik wezen shoppen in Amsterdam. Het is namelijk Sale en dit betekent goed zoeken naar mooie en goedkope modieuze items. Om 10:00 uur was ik in Amsterdam, omdat ik de drukte in de winkels graag vermijd en zeker de zaterdagmiddag in Amsterdam. En dit had effect, want in sommige winkels was het rustig tot niemand te vinden. Heerlijk!
Ik had een shoplist gemaakt. Om te voorkomen dat ik geen onnodige zooi kocht, maar effectief mijn geld besteden. De bekendsten modewinkels ben ik afgelopen, maar ook de kleine winkeltjes om te voorkomen dat ik iemand anders met hetzelfde kledingstuk zie lopen. Waardoor ik voorkom dat ik snel uitgekeken raak op een item.



Zara
Het meest trotse ben ik op het leren jasje die ik gekocht heb bij Zara. Van 59,95 naar 19,95 :-) Ik ben heel erg blij!




Primark





H&M
(De knoop heb ik er zelf in gemaakt. Dit vond ik leuker staan met passen)

Alysa mode



Word jij blij als de sale is begonnen? En heb jij onlangs hier ook van geprofiteerd? Zoja, wat heb jij gekocht?



❤ Annemieke



Reacties