Doorgaan naar hoofdcontent

All you need is food event 2016




In het weekend van vrijdag 18 en zaterdag 19 november vond het Al you need is food event plaats. Het Zaanse Chocoladefabriek werd omgetoverd tot een culinaire markt voor alle foodlovers. Op vrijdag 18 november was ik met verschillende foodbloggers, pers en nog meer gelukkige mensen aanwezig op dit event.
Ik heb kennis gemaakt met diverse merken en ik heb deelgenomen aan een workshop. Heerlijk geproefd van al het lekkers, want eten was er genoeg. En mooie producten heb ik meegekregen om te proberen. In dit artikel geef ik je een impressie hoe het event eruit zag.

Ik had totaal geen idee waar de Zaanse Chocoladefabriek in Zaandam was. Ik wist wel hoe ik ongeveer moest lopen, maar voor mij gevoel duurde het uren voordat ik er was. Dit kwam met name door het slechte weer. Er waren voor mij gevoel heel veel foodkenners en bloggers/pers aanwezig die alleen maar over food schrijven. Ikzelf begonnen ooit als fashionblogger maar nu een diversiteit aan onderwerpen op haar blog plaatst, vond zich in het begin wel even ongemakkelijk op het event. Voor mijzelf was het even aftasten wat ik kon verwachten, Maar ik vond het erg gezellig. I houd van eten, nieuwe producten leren kennen en proeven.


Old Amsterdam

De Vrolijke Taart: Voor kinderfeestjes, entertainment, workshops en taarten!

Coolbear vruchtensiroop

Pasta en risotto




De Appelaere, 
De drankjes zijn echt ontzettend lekker en je proeft het verschil met sap uit de supermarkt

MIJN FAVORIETT, want ik ben dol op taartjes, zoetigheid, chocolade
Waldo Chocolade en patisserie

Chove, 
hand en huisgemaakt chocolaatjes, en echt onweerstaanbaar lekker door de echte smaak van chocolade

NADA Fruitsnacks


Lekker proeven

Sinaasappelaere soep van De Appelaere. Deze soep was echt heerlijk.
Gelukkig heb ik het recept meegekregen. :-)


Bakery institute 



Workshop
Cheese experience met Old Amsterdam

Zelfgemaakt drankje, 0% alcohol
GreenDVine 


Doordat er een diversiteit aan merken aanwezig waren kon je met vele praten. Ik ben met vele in contact gekomen, waardoor ik producten heb meegekregen om te proberen. Maar omdat ik zoveel tasjes met voornamelijk zware producten had, kreeg ik pijn in m'n handen.
Mocht ik een volgende keer gaan dan weet ik wat voor een tas ik mee moet nemen. Een grote boodschappen tas van een bekende supermarkt. Ondanks dit vond ik het een leuk en goed georganiseerd event. De organisatie wil ik bedanken voor de uitnodiging.


❤ Annemieke



Reacties