Doorgaan naar hoofdcontent

Homemade Broderick's Cookiebars



Chocolade en cookielovers opgelet! Deze homemade cookiebars kunnen wel eens de lekkerste van je leven zijn en blijven. 1 hapje zit er niet in, nee je wilt gelijk de hele cookiebar opeten. Wie Broderick's proeft wil meer en meer en meer :-)


Het gouden duo achter dit merk zijn de broers Barry & Bernard die samen met hun moeder Ina de wereld veroveren met hun unieke repen. De liefde voor het bakken zit in hun DNA. Het begon met helpen van hun moeder. Broderick's is een uniek stuk-voor-stuk handgemaakt maar verkrijgbaar voor iedereen. Wat is het geheim? Broderick's gaat eigenlijk veel verder dan een cookiebar. Het is veel uitbundiger, lekkerder en het opvallendste koekje die ik ooit heb geproefd.

Geen Broderick's is hetzelfde. Dan wordt het leven toch saai, alles en iedereen hetzelfde. Iedere cookiebar wordt met de hand gemaakt. Het begint met het samensmelten van de ingrediĆ«nten en het uitrollen van de mix. Voor ze de oven in gaan, de finishing touch; de topping of met een rijke, zachte toplaag van chocolade of zelfgemaakte karamel.  En geen cookie ontkomt aan het kritische oog van moeder. Pas dan gaan ze op wereldreis. De Broderick Brothers zijn razend populair in Ierland en Engeland en veroveren nu ook de rest van de wereld, van Frankrijk tot het Midden- Oosten.
(Broninformatie: Kroon op het Werk)





Deze nieuwe cookiebars mocht ik proeven en dat heb ik ook uitvoerig gedaan. Want wie is er nou niet gek op chocolade. Nou ik althans wel. Dus kom maar op met deze heerlijke cookiebars.
De cookiebars zijn er in drie verschillende smaken en zitten verpakt in een kleurrijke verpakking. Bij het openen van de verpakking heb ik even mijn neus in het zakje gedaan. De geur van de smaak kwam mij tegemoet en ik rook echt duidelijk verschil. De geur van de karamel is zo lekker, maar ik ben ook een liefhebber van karamel. Vandaar dat ik het heerlijk vond ruiken. maar deze cookiebar is niet mijn favoriet. Dat lees je verder in het artikel.


Mijn favoriet is: Mini Road Rocking Choc Choc Block.

De naam zegt het al Rocking!!! En het is echt Rocking. De smaak kan ik niet echt plaatsen Het lijkt wel zoet, maar dan met een volle chocolade smaak er aan toegevoegd. In ieder geval smaakt deze cookiebar ontzettend lekker.
De Road Rocking Choc Choc Block bestaat uit ECHTE Belgische chocolade, grote stukken koek en de luchtigste roze en witte marshmallows

De nummer 2 is Mini Caramental en dit komt door de kruimelige koeklaag in combinatie met de karamel. Ontzettend lekker en een hele goede combinatie. De koeklaag proeft alsof je zandkoekjes hebt gemaakt, maar die dan net niet gaar. En daar houd ik van. Lekker

De mini Tiff Toff in the Tuffen vond ik minder lekker. De smaakt, persoonlijk houd ik er niet van. Ik vond de chocolade smaak erg overheersend en ik werd een beetje misselijk van de nasmaak.


Ben jij benieuwd naar deze cookiebars en wil jij eens iets anders dan de Tony's, of muesli-repen met chocolade probeer dan een Broderick's.
Exclusief te koop bij Albert Heijn, AH to Go, lunchrooms, koffiecorners, speciaalzaken en On-The-Go locaties door het hele land.


♥ Annemieke


Reacties