Doorgaan naar hoofdcontent

Personal update # 5




Hoi allemaal. Alles goed met jullie? Na bijna twee maanden afwezigheid ben ik weer terug op mijn blog. Ik had in mijn vorige blogpost geschreven dat ik een eigen woning heb en niet goed kon inschatten of ik daardoor nog tijd heb om te bloggen. Maar nu bijna alles achter de rug is kan ik het bloggen weer oppakken, mails beantwoorden en nieuwe artikelen schrijven en online zetten.



Ik woon sinds twee weken in mijn eigen woning en het is bijna af. Het is nu nog alleen wachten op de laatste dingen, die in bestelling zijn. Dan is het helemaal, helemaal af. Ik ben echt super bij met mijn eigen plekje. Heerlijk! Ik wil over de woning een apart artikel schrijven, zodat jullie een indruk krijgen hoe het eruit ziet.
Nu ik weer begonnen ben met blogger, kan ik toch wel stiekem zeggen dat ik het bloggen gemist heb. Ik had dit echt niet verwacht, maar bloggen is gewoon een onderdeel van mijn leven,. Het hoort erbij en het is dus daadwerkelijk ingeburgerd in mijn leven. Andere blogs bekijken van mijn favorieten bloggers van het eerste moment heb ik ook gemist. Ik vind het erg leuk om hun verhalen weer te lezen.In de tussentijd dat ik niet heb geblogd, ben ik wel actief geweest op mijn Instagram- account. Aan de rechterkant van mijn blog kan je op de button klikken die direct doorverwijst naar mijn account.

In mijn vakantie van bijna twee maanden, ja want ik ben opnieuw weer student, heb ik niet alleen maar geklust, spullen ingepakt, nieuwe spullen gekocht en verhuisd, Tussendoor heb ik wel geprobeerd om tijd vrij te maken voor iets leuks, even niet bezig zijn met het huis. En nu ik definitief in de woning woon, kan ik genieten van mijn vakantie. Wat ik tot nu toe in mijn vakantie heb gedaan, is Loungefest, de Zwarte Cross en Lowlands bezocht. A.s zaterdag ga ik naar Mysteryland en volgende week woensdag staat Rotterdam op de planning en ik wil nog naar een andere stad. Voor de rest heb ik helemaal niets gedaan, gewoon helemaal niets. Want ik heb echt mijn rust nodig om mij op te laden als mijn school weer gaat beginnen..

Tot zover een kleine persoonlijk update en tot snel bij een nieuw artikel.

♥ Annemieke 


Reacties