Doorgaan naar hoofdcontent

Lifestyle Lab Persdag | april 2016



Afgelopen april ging ik naar het Lifestyle Lab in Amsterdam. Dit is een event waar je de nieuwste trends op het gebied van food, drinks en lifestyle kunt vinden maar ook kan proeven. 
Ik vind Lifestyle Lab wel mijn leukste event. Heerlijk eten, aardige mensen en mooie merken. Perfect voor wat mijn blog nodig heeft! Hieronder kun je de foto's bekijken en lees je meer over de merken die aanwezig waren op het event.

Chocomelk van het merk Cocio vind ik erg zacht van smaak en zit in een leuk flesje.
De chocomelk is in diverse smaken verkrijgbaar  website


Met deze sauzen en kruiden van Santa Maria kun je heerlijk je vlees marineren voor op de BBQ! En geloof mij de sauzen zijn echt heel lekker :-) website


De heerlijke zelfgemaakte appeltaart stond al klaar om opgegeten te worden


Ginger Love is een warme drank met een heerlijke schuimlaag.
Het drankje is in diverse smaken verkrijgbaar


De maaltijdboxen van HelloFresh Boxen kennen wij allemaal wel. 
Gezonde recepten met verse producten website


Prachtige shawls van het merk Er Lolah. De shawls komen over al vandaag, 
die uiteindelijk tot 1 mooie shawl wordt gevormd.
Een shawl bestaat uit verschillende shawls die hierdoor uniek en bijzonder zijn, 
omdat er maar 1 van is. website


Amarula is een exotische en natuurlijk cream likeur uit Zuid- Afrika
Drink het gekoeld maar je kan er ook iets bijzonders van maken, desserts of cocktails



De nieuwste smaak cassis om mee te nemen van Karvan Cevitam.


Ananas Gold is verkrijgbaar vanaf eind mei bij o.a Jumbo supermarkt. 
Maar wij konden hem al proeven, Heerlijk verfrissend 


Heelijke gerechtjes om te proeven



Deze hamburgers waren door de marinade van Santa Maria zo ontzettend lekker


De organisatie wil ik bedanken voor de mooie goodiebag en uitnodiging



Als je klikt op de links hierover vind je een overzicht van voorgaande edities.




♥ Annemieke


Reacties

  1. Wauw wat een event! Ziet er allemaal heerlijk en geweldig en sfeervol uit :D

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X