Doorgaan naar hoofdcontent

Outfit | The hipster 3.1




Een makkelijke basics - sporty outfit van fijn materiaal. De sweater heb ik al erg lang en is dacht ik vaker op mijn blog voorbijgekomen. De sweater vind ik zo lekker zitten ( hij is namelijk te groot aan het worden) dat ik er opnieuw een outfit post van wil maken. Met jullie wil delen en de sweater op een andere manier wil stylen. De sweater heb ik gestyled met mijn nieuwe pastel roze sneakers van Bristol, mijn nieuwe leren petje van H&M en mijn grijze skinny jeans.









Gaan jullie dit paasweekend nog iets gezelligs doen? Ik moet namelijk werken. Daarnaast is er tijd over om lekker uit te slapen en met mijn familie uitgebreid te gaan eten.
Goed weekend!

♥ Annemieke


Reacties

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X