Doorgaan naar hoofdcontent

Lente Tag



Bron van de afbeeldingen: Google


Het is lente!! Ik heb erg veel dit in seizoen. De bloemen gaan bloein, de vogels gaan fluiten, er worden weer dieren geboren en de zon gaat vaker schijnen. Ik word hier zo vrolijk van. Om de lente te beginnen op mijn blog heb ik gekozen voor een Lente tag. Op internet heb ik naar Lente tags gezocht om leuke vragen op mijn blog te zetten. Hierdoor 



1. Wat is de eerste gedachten die ik je opkomt als je aan het woord Lente denk?
Ik denk aan nieuw leven. De natuur komt uit zijn winterslaap en gaat bloeien. Vrolijke mensen en fluitende vogels. De zon gaat vaker schijnen. Heerlijke geuren van de bloemenvelden en een nieuwe garderobe.

2.Wat is je favorieten lente nagellak?
Ik houd van vrolijke kleuren en dit is niet seizoensgebonden. De kleuren die ik het liefst draag zijn roze, rood, paars en zwart tinten.


3. Wat is je favorieten lente bloem?
Ik vind veel bloemen prachtig, maar eigenlijk is de tulp en de gerbera mijn favoriet. Deze bloemen staan zo vaak mogelijk in huis.

4. Welke lente trend spreekt jouw het meeste aan?
De strepentrend, jaren 70 en en blote schouder trend

5. Houd je een lente schoonmaak?
Ja, ik ga mijn hele kamer van boven tot onder schoonmaken en uitmesten. Spullen uitzoeken, kasten schoonmaken en opnieuw inrichten. Eventueel nog iets leuks kopen voor in mijn kamer en natuurlijk wat nieuwe items voor de garderobe


6. Heb je nog leuke plannen tijdens de meivakantie of de vrije dagen ( Pasen, Pinksteren, Hemelvaart)
Vanwege mijn studie heb ik meivakantie. Ik gebruik mijn vrije dagen om aan mijn schoolopdrachten te werken, zodat ik voor loop en niet achter raak. Verder staan er nog twee dagjes weg op de planning, voor Koningsdag heb ik nog geen concrete plannen en met Pasen ga ik gezellig met mijn familie heerlijk eten.

7. Omschrijf je favorieten lente outfit?
Een goed zittende lichte jeans, een fijn gebreide top en mijn nieuwe pastel roze sneakers.
Vrolijke gekleurde armbandjes en mooie oorhangers.


8. Welke smaak paasei vind je het lekkerst?
De drie standaard smaken vind ik lekker om te eten. En dit zijn natuurlijk wit, puur en melk chocolade.

9. Wat is je favorieten lente accessoire?
De zonnebril en veel gekleurde armbandjes. Armbandjes draag ik haast nooit in de winter. Die zitten toch verstopt onder mijn lange mouwen en in de lente/ zomer draag ik ik korte mouwen waardoor mijn armen en dus ook mijn armbandjes te zien zijn.

10. Wat eet je het liefst tijdens de Lente?
Veel fruit, heerlijke salades en Italiaans ijs bij de ijssalon

♥ Annemieke


Reacties

  1. Pastel roze sneakers, zo mooi! Ik vind narcissen ook zo mooi. Eindelijk is de lente er weer :D

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X