Doorgaan naar hoofdcontent

Shoplog New Season S/S 2016




De lente en de zomer vind ik de fijnste seizoenen en dat komt doordat er weer geshopt kan worden. Geen dikke truien en jassen meer! Dik ingepakt vind ik vaak zo irritant. De winkels komen langzamerhand vol te liggen met de leukste en fijnste items en daar word ik blij van. Nieuw! Nieuwe collecties en trends. Mijn garderobe kan weer aangevuld worden en andere kledingstukken verdwijnen uit mijn kast. Joepie :-). Ik word daar zo blij van. De zon gaat vaker schijnen en gaat later onder. Dat merk ik nu ook al en daar word ik blij van want dat betekent we gaan richting de lente, zomer en festivals!



Voor het nieuwe seizoen heb ik online geshopt. In het nieuwste H&M magazine zag ik een te gekke jurk en die moest ik gewoon hebben. Ik had al in mijn hoofd hoe ik dit jurkje ga stylen. Zowel bij online of bij offline winkelen bedenk ik als ik een item in mijn handen heb hoe ik dit met spullen uit mijn garderobe kan combineren. Dan weet ik zeker dat ik het ga kopen en ook dragen.
In deze shoplog zie je drie nieuwe kledingstukken gekocht bij de H&M en twee sneakers gekocht bij Bristol. Het pakketje had ik in de winkel zelf laten bezorgen, want stel de sneakers zijn te klein of te groot, dan kan ik het gelijk ruilen. Gelukkig waren de witte sneakers goed. Ik keek nog even rond en ik vind dat Bristol een hele leuke collectie heeft. Ik zag veel pasteltinten en de kinderafdeling vond ik ook zo leuk! Ik raad je aan om ook even bij Bristol te kijken, want de prijzen zijn niet heel duur. De roze pastelsneakers kocht ik in de winkel omdat ik twijfelde om dit via de webshop te bestellen. omdat mijn Adidas sneakers van Stan Smith te groot waren en dit ongeveer het zelfde model schoen is. Ik ben echt heel blij met mijn nieuwe items.





Heb jij al nieuwe items voor het nieuwe seizoen gekocht en koop jij ook wel eens bij de Bristol en H&M?

♥ Annemieke

Reacties

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X