Doorgaan naar hoofdcontent

Lifestyle Lab event (verlaat)



Op donderdag 8 oktober vond het Lifestyle Lab event  in Amsterdam plaats. Dit is een verlaat artikel omdat ik toendertijd in een drukke schoolperiode zat en nu opnieuw mij voor voorbereiden op tentamens . En eigenlijk ben ik ook gewoon dit artikel vergeten en iets er bij schrijven onder de foto's daar heb ik ook geen tijd voor. Maar de foto's zeggen al genoeg en mocht je nog iets willen weten, stel gerust je vraag.


Lifestyle Lab event vind ik het leukste om te bezoeken. Dit komt door de diversiteit aan producten en merken. Op elke gebied is er iemand vertegenwoordigt en ben je op de hoogte van meerdere gebieden en trends. De vertegenwoordigers vertellen met enthousiasme over hun producten. Dit hoor je en dat zie je. Ik voelde mij niet even weer het zoveelste bloggertje of een event, nee! Ik voelde mij iemand die er toe doet en die oprecht iets voor een merk kan betekenen, door dat je de producten kan proeven, maar ook mee naar huis mag nemen en eventueel contact kan blijven houden met het merk. 

Bij deze stand werd ik vriendelijk ontvangen met een kopje bijzondere groene appel thee. Ken jij die hele zoete/ zure fel groene appels? Deze smaakt heeft de thee. 








Bij Woonexpress kon je zelf iets leuk maken. Ik heb een onderzetter gemaakt met de initiale van mijn blog naam. Ik wist totaal niet wat ik moest maken, dus heb ik dit gemaakt.













 De organisatie en bedrijven wil ik bedanken voor de uitnodiging en inspirerende en leuke dag.
Als je op deze link klikt kan je de vorige editie van het event bekijken.

♥ Annemieke

Reacties