Doorgaan naar hoofdcontent

Shoplog | Den Haag




Gisteren ben ik wezen shoppen in Den Haag. Ik ga een weekend weg, een aantal broeken zijn versleten en mijn tentamens zijn achter de rug. Hierdoor heb ik weer tijd om te shoppen en met mijn gedachten ergens anders te zijn. Het viel mij wel op dat de winkels al volop in kerstsferen zijn. Dit vind ik persoonlijk erg jammer. Sinterklaas moet nog arriveren in Nederland, omdat ik veel waarden hecht aan het sinterklaas en zwarte pieten feest. Dit is een Nederlandse traditie die gewoon in ere gehouden moet worden, ondanks al dat geklaag van iedereen. Dit hoort bij Nederland, net als kaas en drop! Dit moest ik even kwijt.

Even terug naar mijn nieuwe spullen. Ik ben erg blij met de jas, vooral de kleur vind ik erg mooi. De schoenen voor € 15-, bij Primark. Hoe blij kan je mij maken :-) De rest is lekker basic en gewoon mijn stijl.




Coat: Zara

Primark

Pants: H&M

Waar shop jij het liefst? In welke stad of bij welke winkel?

♥ Annemieke

Reacties

  1. Ik vind het onzin dat je zou moeten wachten met kerstdingen tot sinterklaas eeg is. Dat zou nogal krap zijn he, als pas 6 december alles vd kerst inbde winkels mocht. Er ligt ook genoeg sinterklaaszooi. Sorry, maar ik zie het probleem niet zo eigenlijk. Hoe vroeg komen de kruidnoten wwl niet in de winkel? Dan is het ook nog geen halloween geweest. Zo kan je doorgaan haha. Maare je rode jas is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X