Doorgaan naar hoofdcontent

Hotspots in Maastricht



Een aantal dagen Maastricht op de planning? Deze hotspots mag je niet missen.
Uit eigen ervaring deel ik jullie een aantal hotspots die ik tijdens mijn citytrip in Maastricht heb bezocht. En ik kan je vertellen, als ik ooit weer eens terug ga, bezoek ik ze uiteraard opnieuw!


Hotspot 1: Da Geppetto, Ristorante Pizzaria (Markt 63-64)
Echte Italianen. Je weet hoe Italiaanse mannen zijn toch? Flirten :-)...Ik heb een pizza Calzone gegeten en het smaakte top! De beste Calzone tot nu toe. Alleen stond de Italiaanse muziek wat hard, waardoor je elkaar moeilijk kon verstaan.Voor de rest totaal geen minpunten.



http://www.dageppetto.nl/

Hotspot 2: We ar vintage & design (Rechtstraat 52 en Achter het vleeshuis 33)
Ik ben erg te spreken over het personeel! Wat een ontzettende vriendelijke en aardige meiden. Zij hadden mij erg goed geholpen bij het vinden van een Levi short en nemen ook echt de tijd voor je. Ze verkopen mooie vintage spullen. Als je hier van houdt is het leuk om even de tijd te nemen om deze winkel van voor en achter uit te pluizen! De prijzen vind ik in vergelijking met Amsterdam goedkoper.


https://www.facebook.com/wearvintagedesign

Hotspot 3: Bioscoop Euroscoop (Wilhelminasingel 39)
Iedere dinsdag is er een leuke actie en zijn de kaartjes 5 euro. Ook krijgen studenten korting op de normale prijs. Als ik naar de bioscoop ga, neem ik altijd zelf iets lekkers mee en iets te drinken. Ik vind namelijk de prijzen altijd zo hoog in een bioscoop.



http://www.euroscoop.nl/nl/maastricht/

Hotspot 4: Basilica aan Het Vrijthof
Een broodje flaguettes met carpaccio, parmazaanse kaassnippers, rucola en truffelcrème € 9,50. Voor dit geld maar sowieso smaakte dit broodje super lekker. De truffelcrème paste er goed bij. Heerlijk! Ik dronk een glaasje cola en Spa rood.


http://www.basilicamaastricht.nl/

Weet jij nog een aantal hotspots in Maastricht? Laat het mij weten in een comment of reageer op mijn Facebook pagina.
Veel plezier als je naar Maastricht gaat.
♥ Annemieke


Reacties

  1. Je hebt leuke Hotspots gevonden in Maastricht :D Ik woon zelf in Maastricht ;) De volgende keer moet je bij De Brandweer eten (het is ook echt in een oude kazerne), erg lekker en super gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er allemaal leuk uit! En oehhhh dat broodje carpaccio... Yumm my favorite!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X