Doorgaan naar hoofdcontent

Travel essentials: Notebooks en een Reisdagboek





Wat is nou leuker om je belevingen van je reis, ook al duurt die maar twee dagen op te schrijven. Vroeger toen ik klein was, ik spreek dan rond mijn basisschool leeftijd schreef ik in schriftjes wat ik per dag gedaan had. Ook plakte in de bonnetjes erin of de wedstrijdbriefjes van bv de mini golf. Ik ben zo ontzettend bij dat ik dit toen ooit gedaan heb. Zo kan ik terugkijken in mijn leven en wat ik toen die tijd beleefd heb. Je kan het eigenlijk vergelijken met een dagboek, waar je geheime dingen in schreef die niemand mocht weten. 
Ook hier heb ik aan gedaan. En daarom vind ik het namelijk erg leuk om opnieuw een reisschrift bij te gaan houden. Ik weet niet waarom ik er ooit mee gestopt ben, maar beginnen doe ik weer.




De Action en Big Bazaar heeft altijd wel mooie boekjes. Voornamelijk een notitieboekje of een stappeltje met schriftjes in een pakketje. Je hebt dan voor een aantal reizen gelijk ingekocht. Er bestaan ook mooie notitieboekjes of reisdagboekjes van leer.

Boekje 1: Action
Boekje 2: Big Bazaar ( new)
Boekje 3: Fred De La Bretoniere
♥ Annemieke

Reacties

  1. Zo leuk om een verslag bij te houden van een trip :) Vaak neem ik er toch niet echt de tijd voor.... het scheelt dat ik wel overal foto's van maak, dus ik zal niet zo snel iets vergeten :D

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X