Doorgaan naar hoofdcontent

Whats in my festivalbag





Vrijdag 24 juli t/m zondag 26 juli is de Zwarte Cross. Dit jaar ben ik er voor het eerst naar toe geweest en ik heb het erg naar mijn zin gehad. Niet een heel weekend maar een dagje. Ik heb voor 1 dagje gekozen omdat ik niet weet of ik het uberhaupt leuk vind. Wat heb ik meegenomen voor deze ene dag naar de Zwarte Cross? Dat lees je in dit artikel.



Omdat ik 1 dagje ga, pendel ik heen en weer in het openbaar vervoer. Het wordt een lange treinreis met een aantal overstappen. Wij willen natuurlijk wel een lekker glaasje alcohol drinken!
Ik deel je een aantal tips wat voor mij echt handig is als ik een festival bezoek.


De Zwarte Cross is een groot festival met heel veel mensen. Een grote telefoon in je broekzak is niet handig en ook niet veilig in een rugzak. Daarom heb ik er voor gekozen een klein tasje op mijn lijf te dragen waar ik mijn geld, camera, spiegeltje, labello en telefoon in stop. Deze spullen heb ik 9 van de 10 keer nodig, en om iedere keer mijn rugzak te pakken, vind ik niet handig.
In mijn rugzak heb ik mijn trui en overige spullen zoals papierenzakdoekjes, desinfecterende gel, verfrissingsdoekjes en nog een aantal andere dingen

Nog meer festivaltips? Dit lees je in mijn andere artikel hier

♥ Annemieke

Reacties

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X