Doorgaan naar hoofdcontent

Keune Design Defrizz Serum




Keune haarcosmetics werd in januari 1922 opgericht door Jan Keune. Jan ontwikkelde een formule voor permanentvloeistoffen. Keune is een groot Nederlands bedrijf dat 90 jaar bestaat en biedt professionele haarverzorgingsproducten van een uitstekende kwaliteit. De producten zijn verkrijgbaar bij diverse kapsalons en webshops. De kernwaarden voor Keune is een glimlach op het gezicht van de klanten. Het werken naar een creatie van elegantie. 



Wat belooft het:  Het Defrizz Serum voorkomt pluis en geeft glans zonder het haar vet te maken. Het biedt hittebescherming tijdens het gebruik van föhn en stijltang

Hold factor: 1
Glans factor: 7

Waarom het werkt: Biedt hittebescherming en maakt het haar zacht en soepel. DPL 2 biedt dubbele bescherming tegen vrije radicalen en invloeden van buitenaf.

Hoe te gebruiken: Neem een druppel en verdeel over de handen. Masseer door het haar en breng in het gewenste model


Voor





Op deze foto's zie je dat mijn haar pluist, statisch en vervelend doet. Ik heb vaak last van droge punten en ook het statische komt er vaak genoeg bij kijken. Als ik poederspray in mijn haar doe of droogshampoo en ik ga er even met mijn handen doorheen,wordt mijn haar statisch. Statisch haar komt vaak voor bij dun en stijl haar. Laat ik dit nou hebben, fijn en stijl haar. Ik spuit ook vaak haarlak op mijn borstel of hand en doe dit in mijn haar zodat het statische afneemt. Soms houd ik wel van messy hair, maar dan moet het niet te statisch zijn. Dan gaat mijn haar echt alle kanten op. Dit vind ik namelijk wel vervelend.
Na

Eerst heb ik mijn haar in twee gelijken stukken verdeeld. 1 pompje op mijn hand voor elk deel.


Zie je op deze foto welke kant er wel en niet is ingesmeerd met de serum




Beide haar delen zijn behandelt met het serum


Om mijn haar toch handelbaar en mooi te krijgen heb ik het serum van Keune gebruikt.
Vaak ben ik niet te spreken over serums omdat ze vaak plakken. Maar bij dit product had ik echt een wauw moment en niet omdat ik dit product gekregen heb. Nee, maar het werkt echt goed, voor mij typehaar.

Eerst heb ik mijn haar geborsteld, waardoor ik dus het haar krijg zoals in de eerste foto's. Mijn haar was, als ik er met mijn handen doorheen ging statisch.
Ik heb maar haar in twee delen verdeelt en voor ieder gedeelte 1 pompje gebruikt, dus 2. Misschien was dat wel iets te veel. De serum heb ik vanaf mijn oor tot aan de punten verdeelt en nog even doorgekamd. Ik heb al veel haar serums gebruikt maar als ik deze serum vergelijk, stellen die andere haarserums weinig voor. Vooral als je een haarserum op droog haar doe wat ik gedaan hebt. Meestal krijg ik dan wat vetter haar of wordt het hard. Dan moet ik het weer droogföhen om het gewenste resultaat te krijgen. Ik gebruik een serum altijd op nat haar maar deze serum is wat ik gedaan heb ook geschikt voor droog haar en het werkt echt heel goed en zie juist het effect.

Zelfs mijn handen zijn niet plakkerig of voelen vet aan. Mijn handen voelen ook zacht aan. Natuurlijk moet je wel na het gebruik je handen wassen. Ik merk zoveel verschil met voor en na. Mijn haar is niet statisch, voelt niet plakkerig aan of dat je slierten heb. Mijn haar lijkt net gestyled met een stijltang Wat een wondermiddel is dit.

http://www.keune.com/nl
www.koosvanderbeek.nl
www.facebook.com/koosvanderbeek
♥ Annemieke


Dit artikel bevat informatie die door een bedrijf of merk zijn opgestuurd en door mij is samengesteld

Reacties