Doorgaan naar hoofdcontent

Caribbean Fashion Spot at Mercedes- Benz Fashionweek Amsterdam July 2015



Caribbean Fashion Spot (CFS) is een publicatie van (online) marketing en PR bedrijf 'International Relations Consultancy'. Het is een online medium die de Caribische mode industrie promoot en is kortgeleden ook gestart met het organiseren van mode evenementen in Europa voor Caribische mode ontwerpers in het midden tot hoog segment. Dit is het eerste mode evenement in Amsterdam en is in samenwerking met Fashion Week Nederland (FWN), als showpartner. Als onderdeel van Mercedes- Benz Fashionweek Amsterdam, heeft CFS kleding en accessoires van zes ontwerpers van Caribische afkomst, vertoont op de catwalk in de Gashouder namelijk; Atelier Dorè (Suriname), Bea Rodriquez (Puerto Rico), Charu Lochan Dass ( Trinidad & Tobago), Gigliola Designs (Aruba), Heather Jones International (Trinidad & Tobago), en Ms.Ray (Nederland).



De show vond plaats op zaterdag 11 juli 2015. Laat je in deze show meeslepen met het prachtige wat de Caribbean te bieden heeft. Kleurrijk, vrolijkheid, sexy en heerlijke muziek. Je ziet deze elementen in de shows terug.
Deze fashionshow was totaal anders dan ik gewend ben. Vrolijke muziek, de modellen vond ik vrouwelijker en voller. Er hing een relaxte sfeer. Ik ervaarde echt de Caribbean. Ik vond de show, de creaties en modellen erg mooi. Ik zou het liefst ook z'n mooie jurk willen. Een aantal van mijn favorieten geef ik aan in dit artikel. Ik wil CFS bedanken voor de uitnodiging.

Atelier Dore uit Suriname; Jewelry brand by Henk en Judith Uiterloo







Mijn favoriet


Charu Lochan Dass uit Trinidad & Tobaga
Clothing brand






Mijn favoriet


Gigliola Designs uit Aruba
Clothing brand by Gigliola Gomez





Mijn favoriet


Heather Jones International uit Trinidad & Tobago
Clothing brand by Heather Jones


Mijn favoriet






Ms. Ray uit Nederland
Clothing brand by Anthonia Raymond




Mijn favoriet




♥ Annemieke

Reacties