Doorgaan naar hoofdcontent

Primark shoplog



Afgelopen dinsdag was ik naar de Primark in Den Haag geweest. Ik zit op dit moment midden in mijn tentamenweek. Ik moet nog drie tentamens en dan heb ik eigenlijk vakantie. Afgelopen dinsdag had ik dus een tentamen. Het tentamen Ethiek, erg filosofisch maar ik bespaar je de details. Na al die stress moest ik gewoon even mijn hoofd leeg maken en hoe doe je dat het beste? Juist, ja shoppen!!!


Ik had niet echt iets speciaals nodig. Ik wilde gewoon even naar de nieuwste collecties kijken. Eenmaal aangekomen in de Primark zag ik weer een hoop leuke zomerstukken hangen. Jurkjes, bikini's, shorts, alleen mijn banksaldo liet het een beetje afweten.
Maar ik ging toch even snuffelen wat voor leuks ik voor ongeveer 30 piek kon kopen. Ik zag een fijne jumpsuit hangen. Gelukkig nog in mijn maat. Normaal gesproken ben ik niet van de jumpsuits. Ik vind dat je er een onflatteuze kont van krijgt. Ook kocht ik een zonnebril en een t-shirt. Het t-shirt heb ik vandaag al aangehad en wat een heerlijk stof.




Ik moest van mijzelf ook een kijkje nemen op de kinderafdeling. Mijn oudere zus heeft twee dochtertjes. De oudste is 2.5 en de jongste is net 5 weken. Zo schattig :-)). De oudste is een Mini Mouse fan vandaar ook de zonnebril en voor mijn net pasgeboren nichtje een zo lief schattig jurkje.


Ik ben erg blij met mijn aankopen en kan niet wachten om misschien volgende week zaterdag mijn jumpsuit aan te doen als ik ga stappen. Even al mijn tentamenstress eruit dansen onder het genot van een lekker wijntje.

Heb jij onlangs nog iets gekocht bij de Primark? Zo ja wat was dit?

♥ Annemieke

Reacties