Doorgaan naar hoofdcontent

Wat ik wel leuk vind aan bloggen



Bron: pinterest

In mijn vorige blogpost konden jullie lezen wat ik niet leuk vind aan bloggen. Nu ga ik voor jullie schrijven wat ik wel leuk vind aan bloggen.
Ik vind bloggen leuk, ook al heb ik vaak mijn frustraties hierbij. Ik vind het leuk. Punt! Dat is een feit, want anders was ik hier nooit mee begonnen.
Ik kan zelf bepalen hoe ik mijn site inricht en waar ik over schrijf. Ik hoef mij tegenover niemand te verantwoorden, want ik ben eigen baas! Eigenlijk zit ik er daarom een leuk beetje tegenaan te hikken, als ik klaar ben met mijn opleiding, om voor een baas te moeten gaan werken. Al die verplichtingen :-( nou nee, werk moet wel leuk zijn vind ik zelf en ik wil er ook plezier en kennis aan beleven met gezellige collega's uiteraard!
Zelf heb ik graag de touwtjes in handen en mijn eigen koers varen. Daarom is het hebben van een eigen blog ook zo verdomd handig. Ik leer als het ware ondernemer worden of zijn :-), wat handige tips and tricks daarin. Dat vind ik het zo ontzettend plezierig, leerzaam maar vooral een pluspunt om een blog te hebben. In de grote mensenwereld heb je uiteindelijk hier wel profijt van.


Ik leer mensen kennen die dezelfde passie hebben.

Blogger zijn is toch wel een aparte 'baan'. Vrijheid en blijheid.

Ik bouw mijn sociale netwerk uit, doordat ik contacten heb ik een andere bedrijfstak van de samenleving.

Een reactie op mijn blog of social media kanaal

Er zijn ook echte aardige bloggers.

Ik kom met bedrijven en merken in aanraking, waar ik nog nooit van gehoord heb.

Bloggers steunen elkaar, helpen elkaar en leven met je mee als je heel veel persoonlijke verhalen op je blog zet. Het lijken wel 'echte' vrienden van je te worden.

Als 1 van de eerste zie ik de nieuwste collecties, krijg ik uitnodigingen voor leuke events, doe een samenwerking of test ik iets uit.

Ik ontmoet/ maak een praatje met echte pro's uit de mode- beauty en lifestyle industrie.

En iedere keer word ik blij van een nieuwe goodie-bag, ook al zit er alleen maar een flyer of chocolaatje in. Het gaat om het idee en het bedankje.

* Wat vind jij leuk aan bloggen?

♥ Annemieke



Reacties