Doorgaan naar hoofdcontent

Ganbaroo PRPR Persdag AW 2015




De persdagen zijn weer begonnen. PR bureaus showen de nieuwste collecties van de merken die zij vertegenwoordigen.
Het leukste aan al die jaren dat ik blog, is dat ik met nieuwe merken, interessante en bijzondere mensen in aanraking ben gekomen. Deze mensen ontmoet ik vaak bij events. 
In deze blogpost laat ik verslag zien van de persdag bij Ganbaroo PRPR.
Op de persdag van Ganbaroo PRPR werd ik vriendelijk ontvangen. Het is mij wel is overkomen dat ik bij een PR Bureau kwam waarbij ik niet vriendelijk werd ontvangen en aan mij lot werd overgelaten van 'Zoek jij het maar uit ?'.
Bij Ganbaroo PRPR kreeg ik drinken aangeboden en werd ik rondgeleid door de showroom. De dame die mij rondleidde vertelde uitgebreid over de nieuwste collecties. Daarna kon ik op mijn gemak rustig rondkijken, vragen stellen en foto's maken.
Ik heb weer prachtige collecties gezien, die uit mooie stoffen, materialen en details bestaan.
Bij het aanraken van de stoffen merk ik zo duidelijk verschil met een H&M-tje of Primark- trui/t-shirt.
De kwaliteit van het materiaal van de collecties die PR bureaus vertegenwoordigen vind ik stukken beter en duidelijk zichtbaar. Dit is mijn mening en ook qua prijs/kwaliteit ben je beter af bij een iets duurder merk.

Ruby Tuesday
Dit merk heeft zowel een dames als kindercollectie. Het leuke aan dit merk is dat hun items hebben die in beide collecties voorkomen. Jij kan als ouder in hetzelfde vest lopen als je kind. Zodat jullie een eenheid vormen. Op de foto 2 en 3 is te zien dat het zandkleurig vest in groot en klein formaat verkrijgbaar is. De stoffen zijn zo heerlijk zag en de lange vesten zijn in diverse kleuren verkrijgbaar. Ideaal vind ik aan lange vesten, dat zij ontzettend dik zijn en als jas gedragen kunnen worden.





Summum Woman
Fall- Winter 2015  'Smooth Transitions'. Summum woman voedt het prille verlangen naar een nieuw FW-15 met een poederzachte 'Indian Summer' garderobe om daarna, met het afnemen van de zonuren, een meer grafisch en sportief-chic winterbeeld te presenteren. Trefzeker 'on trend' rijk in kwaliteit, detail en vol verleidingen.
De collectie op het rek bestaat uit dikke zachte wollen vesten, gekleurd faux fur, luze blazers met bijpassende rokken en broeken in classic zwart en zacht snow white,


Love Stories
Super sexy, ultra lichte en fijn van stof. Prachtig kant en leuke speelse kleurtjes





Dorhout Mees
Zie een uitgebreid overzicht van deze collectie Hier




Dennis Diem (links) Dorhout Mees (rechts) 



SamsØe & SamsØe | Lover AW 15
De collectie heeft jaren '60 en jaren '70 invloeden. Een sexy en sweet rock'n roll houding. 


Dit is mijn favoriet!


Vans
De collectie van Vans bestaat uit Disney figuren. Speels en gezellig. Dus waan je even terug in je kindertijd met deze leuke gymen aan je voeten.

FAB By Fabienne 
Schoenen, tassen. en een jacketcollectie. Stoer, basic, leer of suède, altijd goed op in je kast te hebben.
Website



Een lekkere snack
Pittig!!


Dit kreeg ik mee voor leuks!



Ganbaroo PRPR is een PR bureau in Amsterdam. Zij vertegenwoordigen merken als; Anecdote, Anna+ Nina, Dennis Diem, Dorhout Mees, Palladium, Love Stories, Vans.

Website

Ik wil Ganbaroo PRPR bedanken voor de uitnodiging.
♥ Annemieke


Reacties

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X