Doorgaan naar hoofdcontent

Bloemencorso 2015



Het weekend van 24 en 25 april staat in het teken van de bloemencorso. Dit is een jaarlijks evenement in de Bollenstreek waarbij mooie praalwagens zijn gemaakt en gestoken met allerlei soorten bloemen. Dit jaar staat in het teken van 200 jaar Koninkrijk.
Op de vrijdag is er een verlichte bloemencorso die rijdt in Noordwijkerhout. Zaterdag start de bloemencorso in Noordwijk en rijdt door tot aan Haarlem. 


De bloemencorso bekijk ik altijd op de vrijdag. De praalwagens staan dan opgesteld in Noordwijkerhout. Je kan met neusafstand naar de bloemen kijken, eigenlijk gewoon aanraken. Dit vind ik persoonlijker veel fijner omdat ik de zaterdag z'n drukke dag vind. Hierdoor vind ik dat je de praalwagens minder goed kan zien.










Ben jij wel eens naar de bloemencorso geweest? En wat vond jij hiervan?
Wil je de bloemencorso van vorig jaar of 2013 zien? Klik dan de onderstaande links

Bloemencorso 2014

Bloemencorso 2013

♥ Annemieke

Reacties

  1. Wauw, dit ziet er zó gaaf uit! Gewoon bizar eigenlijk dat dit allemaal van bloemen gemaakt is! Ik ben er nog nooit geweest maar zou er graag een keertje heen willen. ;-)

    xo Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X