Doorgaan naar hoofdcontent

Recap | January 2015


En toen was het februari! Wat gaat de tijd toch snel. Het wordt ook later donker en dat vind ik het fijne eraan. De lente en zomer zijn in aantocht.
Maar nu eerst even een terugblik naar de maand januari, want voor mij is er weer een hoop gebeurd. In deze blogpost zal ik je vertellen wat.



In de kerstvakantie begon het voor mij, met heel veel stress. Ik maakte een begin met leren voor mijn tentamens die afgelopen januari plaatsvonden. Wat een stressvolle en zenuwslopende maand was dat. Deze maand was bepalend of ik over zou gaan naar mijn volgende studiejaar en voor mij hing er veel van af. Want ik zou niet weten waar ik op dit moment moet gaan werken. Met veel zweet en tranen kan ik iedereen vertellen dat ik met een verkoudheid en nieuwe grijzen haren ben beland in mijn nieuwe studiejaar.
Deze maand bestond voor mij uit rennen, vliegen, stress, hoofdpijn, tranen, vermoeidheid, verlangen naar slapen en vakantie. Doorbrengen in de bus en trein en deze twee op tijd halen en zo ging het bijna iedere dag.

Een aantal doelen van het Day Zero Project heb ik behaald of ben ik mee bezig. Wil je weten welke dan verwijs je ik door naar bovenaan mijn blog.
Ook ben ik gezellig met het hele gezin uiteten geweest. Dit vond ik wel super tof, kon ik eindelijk even ontspannen en niet aan school denken.

Fashion Week in Amsterdam liep tijdens mijn tentamenperiode maar gelukkig kon ik hier naar toe. Jammer genoeg heb ik wel een aantal leuke events moeten afzeggen, omdat ik prioriteiten moest stellen.
Op de laatste dag van januari had ik een vrijgezelle feest van mijn beste vriendin die voor mij ook voor ontspanning zorgde.
Voor de rest heb ik deze maand niet veel dingen gedaan, vanwege mijn tentamens en omdat ik leeggezogen ben en alleen nog maar even rust wilde en nog steeds voel ik dit en wil ik dit.
Ik ben benieuwd wat de maand februari voor mij in petto heeft?

uit school, in de trein, lekker snacken

dagje strand, even mijn hoofd leegmaken

Mijn "te late' oud en nieuw outfit blogpost :-)




Hoe was jouw maand januari? Heb jij wel een hoop leuke dingen gedaan.?

♥ Annemieke

Reacties