Doorgaan naar hoofdcontent

Het probleem met mannen......is dat



Mannen, Mannen, Mannen
Mannen, ze zijn leuk, lief, lekker, sexy nou maar op. Je kan zonder ze, maar ook weer niet, want op de een of andere manier glippen ze zo je leven in.

Ik had laatst een discussie met een man, iemand uit mijn omgeving. Het ging over het onderwerp dat vrouwen zonder een man kunnen maar mannen niet zonder een vrouw. Mannen hebben een vrouw nodig voor de huishoudelijke taken, want wij hebben hier toch een scherper oog voor als zij, en om voor de kinderen te zorgen inclusief de man zelf, want die gedraagt zich soms ook zo, als een klein kind. Het liefst willen zij z'n vrouw als hun moeder, hun mammie, die alles voor hun doet en over hebt.

Vrouwen zijn multi-taskers. Zij werken, zorgen voor het huishouden, de kinderen en jawel voor de man, en ze moeten zichzelf nog eens verzorgen. Die man waar ik deze discussie meevoerde verklaarde dus dat wij vrouwen echt niet zonder een man kunnen!!!
O ja wel hoor. Ik vertelde dus dat wij een man alleen nodig hebben om een kind te krijgen want de rest kunnen wij zelf. Op elk gebied is de man wel te vervangen omdat tegenwoordig zoveel middelen en spullen op de markt zijn. You know what I mean girl! :-P
Hij zei hierop '' Echt niet, wie moet dan de printer maken of de spijker in de muur slaan?'' Ik vertelde dus aan hem dat het internet vol staat met dit soort tips en dat mijn moeder dit ook kan zonder hulp van mijn vader. '' Ja, maar hoe komt zij aan deze vaardigheden?'' vroeg hij. Vast geleerd van een man!
Nou lieve lezers zo ging het nog wel een tijdje door. En soms merk ik in gesprekken dat ze niet meer weten waar jij het op dat moment in het persoonlijke of What's app gesprek over hebt.
Dit valt mij zo vaak op dat ik hier op ben ga letten en dit analyseer en dat ik het nog steeds niet begrijp en ik zal het ook nooit begrijpen..Mannen

Mannen willen ook niet, hoe moeilijk ze dit ook vinden hun ongelijkheid toegeven en toch stug volhouden. Nou dan kan je ze maar even laten door razen en hier verder geen aandacht meer aanbesteden. Hopelijk houden ze dan vanzelf op en zien ze in dat ze tof (not) bezig zijn.
Je hebt zoveel verschillende soorten mannen met ieder een eigen gebruiksaanwijzing. Willen wij ons vrouwen ons hier aan wagen?
Ja, jammer genoeg wel, want zeg nou zelf! Wij vrouwen kunnen echt wel zonder ze maar diep van binnen ben je ook wel stiekem blij met ze. Wie geeft je anders die mooie bos rozen, verzorgt je als je ziekt bent, waar moet je nu tijdens de koude winterdagen tegenaan kruipen of heb je die vurige hartstochtelijke sex mee???
Juist ja DE MAN♥
Wij hebben ze toch nodig ( al is het maar voor het gemak sssst :-) hihi )



Dit verhaal is gebaseerd uit mijn eigen ervaringen en dat uit mijn omgeving. De hetero man!


♥ Annemieke

Reacties

  1. Haha, grappig artikel. Maar zonder mannen kunnen wij zeker wel ^^ x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X