Doorgaan naar hoofdcontent

Burt's Bees Beeswax Lip Balm







Burt's Bees is 1 van mijn favorieten beauty-producten. Bij Burt's Bees staat voor natuurlijke, milieu bewuste persoonlijke verzorgingsproducten. De producten zijn ontstaan met behulp van ingrediënten uit de natuur.

Hoe werkt het:
De lippenbalsem hydrateert de lippen met de ingrediënten als lanoline, kokosolie en zonnebloemolie met een vleugje bijenwas om de hydratatie te optimaliseren. 

Hoe werkt het:
Breng de balsem voor je lippen aan zo vaak als nodig. 
Ideaal in de droge, koude of winderige perioden. 

Speciaal ingrediënt: Bijenwas

Mijn ervaring:
  • Het tintelt op mijn lippen, dit komt door de mint maar verdwijnt al snel
  • Verfrissend door de mint
  • Het smeert makkelijk uit met je vinger of een kwastje
  • Is 100 % natuurlijk
  • Aan de lippenbalsem is bijenwas toegevoegd
  • Is niet groot waardoor het overal in past, maar wel snel kwijt raakt
  • In het begin is het moeilijk om de balsem er vanaf te krijgen, maar na langer gebruik gaat dit veel gemakkelijker
  • Je hebt niet veel nodig, maar na ieder maaltijd en zoen even bijsmeren
  • € 3,95 bij Biggreensmile
  • Ook te koop bij De Tuinen en V&D
  • Mijn favorieten lippenbalsem!♥

http://www.burtsbees.co.uk/
http://www.biggreensmile.nl/


♥ Annemieke


Reacties

  1. Fijne producten! Kende ze uit Amerika heel wat jaren geleden. Echt leuk dat ze nu ook in NL te koop zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben wel benieuwd naar deze Burt's Bees lippenbalsem! Hij lijkt me heel fijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. klinkt goed zeg, en mijn domein naam heb ik gekocht bij mijndomein.nl voor zo'n 9 euro per jaar hele tijd dat ik het heb gedaan maar iemand anders heeft mij geholpen met het automatische zetten naar een nl site! liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X