Doorgaan naar hoofdcontent

Roadtrip | Rondje Nederland


Summer roadtrip


Bij een roadtrip denk je gauw aan Amerika of een reis door Europa, maar wist je dat ons kleine kikkerlandje ook geschikt is voor een roadtrip!
Het land is niet heel groot, waardoor je veel plekken op een dag kunt bekijken. Ook biedt Nederland genoeg on-ontdekte plekjes waar niet te veel toeristen komen.
Als Nederlander vind ik dat het bij je opvoeding hoort, dat je wel iets van je eigen land hebt gezien.


In deze blogreeks ga ik op zoek naar de leukste en mooiste plekjes, steden, dorpen in Nederland.
Voor mij deze zomer geen ver weg vakantie of een vakantie in eigen land. Ik heb besloten om alleen maar leuke dingen te gaan doen. Ik wil niet thuis blijven zitten op de bank, terwijl iedereen werkt, lol maakt of op vakantie is. Ik wil dingen ondernemen, mezelf ontwikkelen en kennis maken met nieuwe dingen. Als ik geen roadtrip op dit moment door Amerika kan maken, dan moet ik het dichterbij huis zoeken.

Omliggende plaatsen bezoek ik per fiets of scooter. Dit is makkelijker qua parkeren.. Ik hoef mij geen zorgen te maken over parkeergeld. Ook kan je op plekken komen, waar je met een auto niet kan komen.
Ik wil 1 dag aan een plek besteden, want overnachten is voor mijn budget niet haalbaar. Met mijn studenten OV-kaart reis ik vanaf augustus weer gratis, dus die maand wil ik zoveel mogelijk van Nederland zien en aan de roadtrip besteden.
Uiteraard doe ik verslag over de roadtrip op mijn blog!


Weten jullie nog leuke steden, dorpen of plekjes in Nederland die ik zeker moet gaan bezoeken.

♥ Annemieke


Reacties

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X