Doorgaan naar hoofdcontent

Roadtrip Nederland Dairy 1 | Noordwijk aan Zee




Nummer 1 van mijn roadtrip door Nederland begint bij Noordwijk aan Zee. Deze badplaats ligt minder dan 5 km van mijn eigen woonplaats. Ik kom hier dus al mijn hele leven. In de zomer is het heerlijk vertoeven op het strand en lekker pronken op de boulevard.
Noordwijk biedt een mooie natuur van bos, duinen, strand en zee. Leuke restaurantjes, gezellige kroegen en een mooie winkelstraat met een aantal beroemde winkelketens als; Mango, Vero Moda en Hema.
In de zomer is er een leuk aanbod aan allerlei activiteiten waaronder strandfeesten, braderiƫen en gave feesten in de kroegen.

Afgelopen week was nou niet echt van dat zomerse weer in Nederland, maar dit weerhoudt mij er niet van om thuis op de bank te zitten. Ik heb de bus gepakt en binnen 10 minuten was in Noordwijk. Lekker uitwaaien op het strand en rondgesnuffeld op de braderie.

Tips
Eten: La Cubanita en Pantheon. 
Strandtent:  Strandpaviljoen De Zeemeeuw, Strand(t)huys Buitengewoon.
Stappen: The Grand en 'T Zeepaardje
Winkelen: Mango














♥ Annemieke


Reacties