Doorgaan naar hoofdcontent

Neutral skincare





Neutral is een Deens merk die geen parfum in z'n producten gebruikt. Deze producten bevatten geen kleurstoffen of parfum. Dit vind ik zelf erg fijn, omdat mijn huid snel op een stof reageert.

Ik probeer zo veel mogelijk milde producten voor mijn huid en met name mijn gezicht te gebruiken.

In dit artikel review ik twee producten die ik al meer als een half jaar gebruik.
  • Neutral Face Wash 150ml €9,99
  • Neutral Skin Tonic 150ml €8,99



De verpakking is geen luxe. Dit betekent niet dat het product slecht is omdat de verpakking saaiheid uitstraalt. De kleuren zijn een beetje taupe-bruinachtig en doet mij denken aan de apotheek uit de jaren '70, echt dat ouderwetse, tuttige.
Ik vind de verpakkingen functioneel en hygiënisch. Doordat deze producten pompjes bevatten komt de rest van de inhoud niet in aanraking met je vingers, waardoor het zijn werking kan verliezen.

Neutral Face Wash


Product informatie
Product: Neutral Face Wash
Prijs: € 9,99
Proefdiervrij: Nee
Ingrediënten: 
Stoffen die ik niet kan plaatsen:
 PEG-40 Hydrogenated Caster Oil, Sodium Gluconate,

Zo natuurlijk mogelijk/ Natuurlijke stoffen:
Glycerine, Aqua,Sodium Cocoamphoacetate,Niacinamide, Sucrose Cocoate,
Allantoin,Caprylyl Glycol, Citric Acid,

Slechte reviews/ Synthetisch stoffen:

Wat beloof het: 

0% Parfum

0% Kleurstof
0% Parabenen
  • Hydraterende, zachte reinigende foam die de huid niet uitdroogt
  • Reinigt effectief de poriën van crème, make-up en onzuiverheden
  • Bevat Glycerine die helpt te beschermen tegen irritaties
  • Dermatologisch getest
Hoe werkt het:
Maak het gezicht nat met water. Pomp de foam en masseer zacht de huid. Spoel grondig na met water en dep de huid droog. Gebruik Neutral Tonic om de poriën te sluiten en Neutral Face Cream voor extra hydratatie.



Mijn eigen ervaring:
De face wash pomp je gemakkelijk uit de fles. De schuim is lekker zacht en voelt fijn aan op mijn gezicht.
De foam smeert goed uit en mijn huid voelt heerlijk aan. Mijn gezicht raakt niet geïrriteerd of voelt trekkerig aan. Dit vind ik enorm fijn, omdat ik hier veel last van heb.
In combinatie met de tonic voelt mijn gezicht heerlijk gereinigd aan. Doordat dit flesje een pomp bevat vind ik het erg hygiënisch en praktisch.

Na de face wash raden ze je aan om de tonic te gebruiken. 

Neutral Skin Tonic



Product informatie
Product: Neutral Skin Tonic
Prijs: € 8,99
Proefdiervrij: Nee
Ingrediënten: 
Stoffen die ik niet kan plaatsen:
Pentylene Glycol, Panthenol, Sodium Gluconate

Zo natuurlijk mogelijk/ Natuurlijke stoffen:
Aqua, Glycerine, Allantoin, Sorbitol, Citric Acid

Slechte reviews/ Synthetisch stoffen:


Wat belooft het:


0% Parfum
0% Kleurstof
0% Parabenen
0% Alcohol
  • Milde, hydraterende gezichtstonic zonder alcohol
  • Verwijder effectief resten van zeep of gezichtsreinigers
  • Bevat allantoïne (lees hier betekenis) en pro-vitamine B5 en voedt de huid
  • Sluit de porien en verfrist de huid
  • Dermatologisch getest

Hoe werkt het:
Plaats een wattenschijfje op de pomp en druk 2 tot 3 keer naar beneden. Reinig hiermee je hele gezicht. Neutral Skin Tonic is geschikt voor dagelijks gebruik. 's Morgens en 's avonds. 
Gebruik Neutral Face Cream om de huid extra te hydrateren.


Mijn eigen ervaring:
Net als de face wash heeft de tonic ook een makkelijk en hygiënisch systeem. Bij het drukken zorg ik dat het gehele wattenschijfje met tonic zit. Dit vind ik makkelijker met schoonmaken want anders wordt het gezicht niet schoon en gaat het stroef. Ik druk zo'n 4 a 5 keer en dit is ook voldoende. Ik gebruik twee wattenschijfjes. 1 voor de linker gedeelte en de andere voor de rechter gedeelte, ook neem ik mijn hals mee. 
De tonic prikt niet en neemt goed het vuil op. Als ik goed met de foam gereinigd heb, kleur het wattenschijfje niet donker en anders wel. Ik vind het een fijne tonic die prettig voor mijn gezicht is. 

Beide producten samen gebruiken vind ik wel effect hebben op mijn gezicht en het dagelijkse reinigingsplan. Ik vind het twee geweldige producten, die ik blijf gebruiken. Pukkeltjes heb ik zelden maar de grove poriën blijven nog wel zichtbaar, hoewel ik vind dat het ietsjes minder is geworden.

Naar een wondermiddel voor dit probleem ben ik al jaren naar op zoek. 

Dus als jij een goed product tegen grove porien weet! Dan hoor ik het graag.

Laat een reactie achter of schrijf iets op mijn facebook-page.

Wil je meer lezen over cosmetica stoffen lees deze website


Lijst proefdiervrije make-up
Website van natuurlijk en synthetische stoffen
Printlijst van natuurlijke en synthetische stoffen
Website van cosmetica stoffen

http://www.neutral.nl/


♥ Annemieke


Reacties

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X