Doorgaan naar hoofdcontent

Kneipp bodylotion amandelbloesem





Product informatie
Product: Kneipp bodylotion amandelbloesem
Prijs: Kruitvat € 9,19
Proefdiervrij: Ja
Ingrediënten:
Als je op een product ingredienten ziet staan, hoe hoger een product staat hoe meer kans je heb dat er juist meer van in zit.

Ingrediënten die ik niet kom plaatsen:
Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, , Flower Extract, Coumarin, Geraniol, ,
Acrylates/C10-30 Alky Acrylate Crosspolymer, Arginine,

Zo natuurlijk mogelijk/ natuurlijke stoffen:
Aqua (water), Glycerin, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii ( Shea butter), Panthenol, Citrus Aurantium Dulcis ( Orange ) Peel Oil, Limonene, Linalool, Citronellol, Citral, Xanthan Gum, Tocopherol,Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond),Tocopheryl Acetate,Bulnesia Sarmientoi Extract ( Guaiacwood  Oil),Pogostemon Cablin Oil,p- Anisic- Acid,Caprylyl Glycol,Helianthus Annuus Hybrid Oil

Slechte reviews/Synthetische stoffen:
Parfum,Retinyl Palmitate,


Wat belooft het:
De intensief verzorgende Kneipp bodylotion amandelbloesem op basis van hoge percentages natuurlijke planten-oliën voedt de droge en gevoelige huid. Deze hoogwaardige formule met amandelolie, sheabutter en vitamine A en E beschermt de huid tegen uitdrogen en schadelijke invloeden van buitenaf.

  • Zonder conserveringsmiddelen (zoals parabenen)
  • Zonder minerale oliën
  • Met natuurlijk verzorgende werkstoffen
  • Succes dermatologisch getest
  • Kneipp is tegen dierproeven
Hoe werkt het:
Dagelijks na douchen of baden de huid met bodylotion insmeren.



Mijn eigen ervaring:
Dit product heb ik jaren geleden ook al eens gebruikt. En deze bodylotion beviel mij prima, maar omdat mijn favorieten bodylotion Dove Firminglotion uit de handig is gehaald, moest ik overstappen.
Mijn keuze kwam bij de vertrouwde Kneipp, omdat ik hier goede ervaringen mee heb.
De fles is fijn in de hand en niet hard. De geur vind ik lekker ruiken, fris en bloemig. Hier ben ik dol op.
De lotion trekt niet snel in, maar smeert lekker uit. Mijn huid ( gemengde huid ) reageert prettig op dit product en raakt niet geïrriteerd of dat er iets anders geks komt.
Mij huid voelt niet trekkerig aan, maar voelt zacht aan. Ook op de probleemzones van de vrouw.
Ik vind dit een heel erg fijn product en daarom blijft dit product in mijn badkamerkast staan.

Ik heb al heel lang geen review geschreven. Een review artikel neemt erg veel tijd in beslag en omdat ik de laatste maand druk was met tentamens moest mijn tijd hieraan besteed worden. Gelukkig heb ik een nieuwe review voor jullie, met een fijn product.

Vanaf nu, eigenlijk mijn laatste review ging ik al dieper in op de ingrediënten die in verzorgingsproducten zitten. Voor mijzelf vind ik dit erg belangrijk om te weten, omdat ik geen troep op mijn huid wil smeren.
Ik zal zoveel mogelijk duidelijk zijn en websites aangeven.
In mijn oude reviews ben ik hier niet op ingegaan, omdat ik mij hier toen nog niet van bewust was, eigenlijk niet zo mee bezig was zoals nu.

Lijst van proefdiervrije cosmetica
Website van natuurlijke en synthetische stoffen
Printlijst van natuurlijk en synthetische stoffen
Website van ingrediënten

Ken je websites of andere informatie dan hoor ik dit graag.

Website Kneipp
Ingrediëntenlijst van Kneippwebsite

♥ Annemieke


Reacties

  1. lijkt mij een fijn product ik moest lachen om je reactie dat je mij niet vind lijken op het meisje in mijn video's.
    Ik ben trouwens gewoon 1.75 die meiden waren allemaal erg klein haha marielle was zelfs 1.55!
    dus daarom steek ik er zo bovenuit! Verder lijk ik toch wel gewoon op mezelf? hahaha x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X