Doorgaan naar hoofdcontent

Plaatpizza




Hoi lieve lezers.
Zoals jullie hebben gemerkt ben ik weer een week niet actief op mijn blog geweest. Zelf vind ik dit erg vervelend, waardoor ik ook jullie avonturen mis!!
Dit allemaal komt omdat ik het zo druk met school heb, waardoor ik gewoon de tijd voor het bloggen niet vind. De tentamens komen er aan waardoor ik mijn uren aan mijn boeken moeten besteden. Met het lezen van 1 hoofdstuk ben ik al een uur bezig. Ook ligt het eraan welk vak het is. Ik ken gewoon geen vrije tijd meer. Gelukkig komt de zomervakantie eraan waardoor het nog moeilijker voor mij wordt om me op de tentamens te concentreren. Het spreekwoord 'De laatste loodjes wegen het zwaarst' en uiteraard dit voel ik!!

Ondanks dit moet er wel gegeten worden. Makkelijk en snel gemaakt, maar lekker om op te eten!




Wat heb je nodig:

  • Tante Fanny vers pizzadeeg met potje tomatensaus
  • Salami
  • Mozzarella
  • Kleine tomaatjes
  • Rucola
  • Peper
Hoe te bereiden:

1. Over voorverwarmen: elektrische oven 220 graden, hete lucht oven 200 graden.
2. Rol het deeg met het bakpapier af op de bakplaat.



3. Bestrijk de bodem met de tomatensaus. Zelf heb ik niet alles saus opgemaakt.



4.Beleg de pizza met salami, snij de mozzarella in plakjes en halveer de tomaatjes. Leg dit op de pizza. Bestrooi met peper naar smaak.




5. Bak de pizza op de bakplaat in de voorverwarmde over op de juiste temperatuur en gewenste tijd van 15 a 20 minuten ( ligt aan de soort oven) goudbruin en gaar.
6. Was de rucola.


7. Bestrooi de pizza met vers gewassen rucola! Eetsmakelijk!!!



Tip: Deeg over? Maak heerlijke pizzastengels met sesam of maanzaad. Lekker bij de soep of een verse salade met tapenade. Dippen maar!

♥ Annemieke


Reacties

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X