Doorgaan naar hoofdcontent

Kingsday inspiration




A.s zaterdag is de allereerste Koningsdag in Nederland. Onze koning en koningin zitten dan 1 jaar op de troon. Ik ben erg trots op hen beide maar ook op onze koningin Maxima. Zij is zo'n mooie fashionable lady. Wat een perfecte look heeft zij iedere keer en wat een glamour heeft deze vrouw! Er komt echt iemand binnen.

Dit jaar vier ik voor het eerst Koningsdag in Haarlem. Ieder jaar ging ik naar Amsterdam. De sfeer vind ik daar zo gezellig! Nu zoeken wij het dus iets dichter bij huis. Ook in Haarlem zijn gezellige activiteiten te doen: rommelmarkt, optredens, gezellige terrassjes, kinderspelletjes. Ik heb er onwijs veel zin in!
In deze blogpost heb ik een leuke Koningsdag inspiratie overzicht voor je gemaakt.

Waar vier jij dit jaar Koningsdag? Of vier jij het niet?



❤

Hidden Dark Chocolate & Orange Cake


Happy queensday! ♥




Dit ben ik zelf ( gevonden op Google) :-)
Misschien kies ik weer voor hetzelfde


♥ Annemieke


Reacties

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X