Doorgaan naar hoofdcontent

Favorites November/ December and overview 2013


♡

Jeetje wat gaat de tijd toch hard! Terwijl ik dit artikel schrijf is het nog 2013 maar hij komt online in 2014. We zitten alweer eind 2013 en ik schrijf mijn laatste Favorieten van de maand.
In de blogpost komen mijn leukste favorieten van twee maanden en een korte overview over de gebeurtenissen van 2013. Zowel op persoonlijk vlak als op bloggergebied is er veel gebeurd.
Ik praat weinig haast nooit op mijn blog over persoonlijke dingen die in mijn leven zijn gebeurd. Dit probeer ik zoveel mogelijk af te schermen omdat tegenwoordig met het social media iedereen al alles van je wilt weten. Ik vind privacy toch wel belangrijk. Natuurlijk schrijf ik wel iets persoonlijks alleen als ik vind dat iedereen dit mag weten.
Dit is een mode, beauty en lifestyle blog en daar moet het voor 75 % wel overblijven gaan. Daarom ben ik ook deze blog gestart, met een heel klein kijkje in mijn persoonlijke leven.


Wat is dit jaar onwijs snel gegaan! 2013 heeft voor mij leuke ervaringen meegegeven maar ook minder leuk dingen gegeven. Je komt er sterker uit en leert weer van de gebeurtenissen die jouw zijn overkomen.
Daarom ben ik wel blij dat 2013 voorbij is.
Ik wil ook mijn blog een andere look geven, hoewel ik dit zwart-wit een mooie rustige uitstraling vind of een andere manier van bloggen..Een betere kwaliteit als nu.
Hebben jullie nog leuke tips? Ik hoor het graag.

De afgelopen twee maanden kreeg ik leuke mailtjes gerelateerd aan fashion. Leuke samenwerkingen met webshops of een bezoekje aan iets!.
Ik heb ook lekker geshopt. Nieuwe spulletjes maken je altijd blij als je bijvoorbeeld rot in je vel zit.
Ook had ik cadeautjes voor de kerstdagen gekocht. Wij gingen namelijk met het gezin en mijn opa bij mijn zus kerst vieren. Wij hadden lootjes getrokken en gingen gezellig bij haar eten.

New beanie




Packet http://2dayslook.com/


Erg handig voor strapless kleding



Magazines: January 2014


Magazines: December 2013


Magazines: November 2013


New parfum 
Actie bij Kruitvat € 10.00 per parfum


My 2013 outfit overview













.




♥ Annemieke


Reacties

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X