Doorgaan naar hoofdcontent

Merry Christmas and a Happy New 2014


Not Only Photos Set11


Het is pas over drie dagen kerst. Gezellig samen zijn met je dierbaren. Misschien ben jezelf wel op vakantie.Ik ga gezellig met mijn familie bij mijn zus eten. Wij hadden van tevoren lootjes getrokken en voor een bepaald bedrag koop je dan leuke dingentjes dus ik ben wel erg benieuwd wat ieder zo krijgt!

Ik wens al mijn volgers en lezers, hele gezellige en fijne kerstdagen toewensen en voor 2014, goede gezondheid, veel liefde, positiviteit en dat veel van je dromen uit zullen komen♥
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

I wish all my followers and readers, a cosy and a good Merry Christmas and for 2014, good health, much love, positivity and that many of your dreams will come true. ♥




Customização | via Facebook

Keep Christ in Christmas✨

Dont you just Love christmas?!🎵✨🎅😇 World by Maggie | via Tumblr

4 candles :)

Please.

♥ Annemieke


Reacties

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X