Doorgaan naar hoofdcontent

Shoplog: Hoofddorp



Vorige maand ben ik wezen winkelen in Hoofddorp. Ik vind het een fijn winkelcentrum want een groot deel is ook overdekt en dat is wel erg fijn bij slecht weer. Een aantal van mijn favorieten winkels hebben ze daar, low budget en iets duurder.
Toch zou het winkelcentrum nog completer zijn met winkels als, Shoeby Fashion, Takko Fashion en River Island. Het is betaalbaar en de collecties zijn altijd erg leuk.


Ik heb al een aantal dingen voor de winter gekocht.

H&M winterjas


Only: Sale Knit


Primark






Waar shop jij het liefst?
♥ Annemieke

Reacties

  1. Leuke spulletjes! Blousje is echt leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke items! Zo te zien ben je geslaagd

    xx Mounia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke spullen.
    Ik shop graag bij Esprit, H&M en Primark.

    XO


    www.myownfairytale.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supermooie winterjas!

    Love,

    Rowan


    Personal Style Blog WWW.REDREIDINGHOOD.COM
    Ps: Wanna be treated like a VIP at a real fashion show ánd party all night long together with me and my sister? Enter my GIVEAWAY
    Bekijk ook eens mijn training/food blog: FITSTERS IN LAW
    Ps: Don’t you forgot to check out my new ’What’s in the bag’ vlog? I’d love to hear what you think about it!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zijn al die broeken van de Primark?

    Liefs,
    Kiki // Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke spullen allemaal!

    Liefs, Jennifer

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke geshopte spulletjes! Je winterjas is echt heel mooi!

    X Laura

    http://bagsandsushi.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je in mijn hometown was! ;)

    De jas is mijn favoriet!



    www.style-chameleon.com

    RELEASE THE BEAST PARTY GIVEAWAY!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke spullen ! Ja ik ben ook wel eens in Hoofddorp geweest, ze hebben inderdaad een leuke winkelcentrum !
    Mijn favoriete winkel is "PRIMARK hahah !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke jas!
    Die vestjes zien er super fijn uit :).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heb je goed geshopt, daar kom je de herfst wel mee door haha! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X