Doorgaan naar hoofdcontent

Blog of the month: September




Deze maand is Rachel van Smoothiefresh Blog of the month: September
Rachel houdt erg van fotograferen, is altijd lekker crea-bea bezig en houdt van reizen.
Blogurl http://smoothiefresh.blogspot.nl/
7 looks, 7 ways, 7 days


Waarom ben je gestart met bloggen:
Ik vind het ontzettend leuk om te fotograferen. Een half jaar geleden ontplofte mijn laptop bijna van alle foto's die ik maakte en op mijn computer zette. Hierdoor kwam ik op het idee om ze op internet te plaatsen.

Hoe vaak blog je per week:
Ik probeer minimaal 3 tot 4 keer per week te bloggen. Afgelopen half jaar ben ik bezig geweest met mijn afstudeerscriptie waardoor ik niet veel tijd had voor de blog. Als ik mijn diploma zou halen, wilde ik iedere dag aan mijn blog gaan werken. Helaas ben ik gezakt en moet ik dit nog even uitstellen.


Wat probeer je met je blog te bereiken of heb je al bereikt:
Ik heb niet echt een doel met mijn blog. Ik vind het heel erg tof dat mensen mijn blog zijn gaan volgen en ik zulke lieve reacties krijg op blogposten!

Mijn stijl:
Oef, goeie vraag! Mijn stijl kan nogal verschillen. De ene dag heb ik een jurkje of rokje aan, heel vrouwelijk en de andere dag ben ik stoer gekleed. De 'stoere' dagen vind ik leuker, haha!


Beauty:
Ik ben niet echt een meisje die veel bezig is met make-up. 's Ochtends doe ik wat mascara en wenkbrauwpotlood op en dat is het. Het opdoen van een eyeliner vind ik echt een ramp! Maar ik vind het wel super mooi. Sommige meiden kunnen zich zo mooi opmaken, wauw.

Het verzorgen van mijn haar vind ik wel erg belangrijk. Ik zweer bij kokosolie en Bio Silk!

Shoppen:
Mijn grootste hobby naast fotograferen! Als ik naar de stad ga neem ik altijd iets mee naar huis. Mijn portemonnee vindt dat minder leuk..

Accessoires
Ringen! Ringen vind ik de leukste accessoires. De knuckle rings vind ik geweldig. Verder vind ik subtiele oorknopjes erg leuk. Ik heb drie gaatjes in ieder oor. Helaas ontsteekt het iedere keer erg snel, waardoor ik ze haast niet kan dragen.

Trends:
De knuckle rings, de 'shirt around waist' trend en de crop tops! Deze zomer was super wat betreft trends!

Merken:
H&M, Pull&Bear, Bershka, Topshop en Asos.


Schoenen:
New Balance! Heerlijke schoenen. Ook heb ik de populaire zwarte laarsjes eindelijk binnen gekregen. Wauw, meteen verliefd.

Stijlicoon:
Hmm lastige vraag. Ik volg bloggers als Kenza, Mirfashion, Raspberry & rouge, Victoria Tornegren, Connected to fashion, Lovely by Lucy en andere dagelijks. Bloggers zijn mijn grootste stijliconen. Daarnaast ben ik de laatste tijd de stijl van de Olsen Twins aan het volgen.


Kleur:
Army groen en bordeaux rood

Favorieten outfit:
Zwarte skinny jeans, crop top, zwart/witte blouse omgeknoopt en de H&M biker heels.

Favorieten outfit voorjaar/zomer:
Ripped short, crop top en Allstars.


Favorieten outfit herfst/winter:
Grijze skinny jeans met mijn f*ck sweater en ripped denim jacket. Die sweater zit onwijs lekker.

Op mijn wensenlijstje:
Op mijn wensenlijstje stonden heel lang de New Balance sneakers. Die heb ik vorige week eindelijk aan mijn collectie toe kunnen voegen!


No-go:
Ballerina's en hoge laarzen. Ballerina's omdat die nooit goed zitten!! Je ziet altijd mijn tenen en mijn voeten zijn daar gewoon te mager voor haha. Je zult mij ook nooit laarzen zien dragen. Gewoon omdat het niet mijn stijl is.

 Leuke tips:
Shoppen in Londen!! En maak een account aan op Pinterest. Al jouw inspiratiefoto's in een moodboard.




Reacties

  1. Haar blog lijkt me gaaf ^^!

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk dat je een blog maakt van 'blogger van de maand'! Ik ben zelf al een tijdje niet meer zo actief in geweest met bloggen, waar ik nu verandering in ga brengen! :) Ik wil graag mijn webshop meer promoten via blogspot, facebook en instagram! Zou jij me misschien hierbij willen volgen/liken? Zie hiervoor mijn laatste post op m'n blog :)! En wat heb jij hier nu aan? Je blijft op de hoogte van alle leuke acties in de shop en er komen allerlei leuke winacties aan!
    Heel erg bedankt alvast. Liefs, Floor Klabbers

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je zo'n blogpost maakt. We kennen haar blog nog niet:)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X