Doorgaan naar hoofdcontent

Het is zomer



SUMMER IS BACK BITCHES! | via Facebook

Het is weer de heerlijkste tijd van het jaar. Dat vind ik zelf. Alles kan en alles mag. De tijd van gezelligheid, vrolijke mensen, weg met die depressies, samen buiten eten de bbq aan. Festivals afstruinen, voeten in het warme zand op naar het strand, een duik in een zwembad of meer, verliefd worden of nog meer van je geliefde houden, ijsjes eten tot een brain friezz, luchtige kleding shoppen. Geen werk of school, gewoon even helemaal niks als je op vakantie bent! Het is zomer ♥



Let's Have Fun | via Tumblr

beach life tumblr - Google Search

#Okul Önerileri | via Facebook

Tumblr

pineapple

beach | Tumblr

Angel Of Night. | via Tumblr

Seashellgalaxy

Tumblr

♥ Annemieke

Reacties

  1. Leuke post! Ik krijg er spontane zomerkriebels van!

    Liefs, Jennifer

    New post; My favorite foodies!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! Laat de zomer nu maar komen, want de regen van vandaag maakt mij zwaar ongelukkig.

    Liefs,
    Kiki | Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke post! Ik houd zelf ook het meeste van de zomer <3!

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. LOVE de zomer!

    X Laura

    http://bagsandsushi.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love these photos! Just makes me wanna go to the beach right now ^_^

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X