Doorgaan naar hoofdcontent

Blog of the month: June



Deze maand is Rosario Blog of the month: June
Dit hitte-petit-dametje goed lachs met een mooie bos haar is pas begonnen met bloggen.
Ze is deze blog niet zozeer begonnen om bekent te worden maar meer om vakken van haar opleiding goed onder de knie te krijgen.
Rosario heeft een leuke alledaagse stijl met mooie eyecathers die ze er aan toe voegt.
Blogurl:http://theycallithappiness.blogspot.nl/
7 looks, 7 ways, 7 days




Waarom ben je gestart met bloggen:
Ik volgde al heel lang verschillende blogs maar ik had er nog nooit aan gedacht om er zelf 1 te beginnen, totdat ik met mijn opleiding Media & Entertainment Management begon. Daar leer ik hoe je een website maakt, filmpjes in elkaar zet en hoe Photoshop werkt. Toen dacht ik: Let's give it a try!

Hoe vaak blog je per week:
Dat verschilt per week, soms iedere dag en in sommige periodes als ik het heel erg druk heb met mijn tentamens dan is het al snel een stuk minder, maar ik probeer zo vaak mogelijk te bloggen.


Wat probeer je met je blog te bereiken of heb je al bereikt:
In eerste instantie wilde ik er vooral mee bereiken dat ik de lessen van Photoshop en de videobewerking programma's wat interessanter zou gaan vinden. Want ik ben echt een drama in dat soort IT dingen haha. Alles wat ik op school leerde kon ik dus ook op mijn eigen blog toepassen. Een stuk interessanter dus. Wat ik er nu graag mee wil bereiken is dat mensen mijn blog leuk vinden en hem gaan volgen, en misschien dat ze wel geïnspireerd raken.

Mijn stijl:
Dat verschilt vaak, het is vaak maar net waar ik zin in heb. Wel zie je altijd in mijn look iets vrouwelijks maar ook iets wat stoer is.


Beauty:
Veel water drinken! Minimaal 2 liter per dag. Veel sporten. Daarnaast gebruik ik helemaal niets voor mijn haar. Geloof het of niet maar ik heb niet eens een borstel. Hoe minder ik eraan doe, hoe beter dat het zit. Verder gebruik ik Clinique voor mijn gezicht.

Shoppen:
Milaaan! Ik hou ontzettend veel van Italië. En Milaan is een geweldige stad om te winkelen, vooral in de Sale periodes. Verder kan ik in andere steden als Amsterdam, Londen en Kopenhagen ook heel goed shoppen.


Accessoires:
Altijd een horloge met op dit moment heel veel gekleurde armbandjes ernaast. Voor de rest draag ik nooit zo heel veel accessoires.

Trends:
Ik sta open voor nieuwe trends maar ik draag alleen waar ik mezelf prettig bij voel en wat bij mijn stijl past.


Merken:
Mijn basics heb ik voornamelijk van winkels als Zara, Pull & Bear en H&M. Mijn jeans bijna altijd van 7 for all Mankind maar voor tassen en accessoires zoals van: Balenciaga, Louis Vuitton, GC, Buddha to Buddha, Patrizia Pepe, Bikkembergs en Missoni spaar ik graag liever wat langer voor.

Schoenen:
Pumps, Sneakers, korte/lange laarsjes.. eigenlijk alles wel maar naar school draag ik meestal wel mijn All Stars of biker boots.


Stijlicoon:
Poppy Delevingne & Kenzas

Kleur:
Zwart & Wit

Favorieten outfit:
Ibiza style: Afgeknipte jeansshort, witte tanktop, laarsjes en mijn fringe tas en veel gekleurde armbandjes.


Favorieten outfit voorjaar/zomer:
Zelfde als hierboven: zie favorieten outfit

Favorieten outfit herfst/winter:
Mijn donkergroene bont bodywarmer van Ginger, leren jasje van de Zara eronder, zwarte skinny en m'n zwarte laarsjes van de Zara.

Op mijn wensenlijstje:
Een heeeel lang, gelukkig en gezond leven.. haha. En een schattig lief hondje en een licht kleurige Balenciaga tas voor de zomer. (nog even sparen dus..)


No-go:
Zolang je uitstraalt dat je je goed voelt in wat je draagt vind ik veel wel een GO. Ik oordeel niet zo snel over mensen en hun outfit. Wat de een lelijk vindt, vindt de ander weer mooi. Alleen zal je mij niet snel zien met: Crocs, plateau sneakers, trashy jurkjes en heel veel make-up.

Leuke tips:
Vraag of je ouders of opa en oma nog kleding hebben van “vroeger”. Pak een schaar, naald en draad en ga erop los. Ik heb zelfs oude t-shirts en overhemden van mijn vader helemaal verknipt en super leuke jurkjes van gemaakt. Verder kun je op 2e hands markten ook veel leuke dingen scoren.



Reacties

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X