Doorgaan naar hoofdcontent

Blog of the month: May



Deze maand is Kirsten Blog of the month: May
Een model achtige verschijning met mooi lang blond haar. Zij heeft een hele apart maar opvallende stijl.
Blogurl: www.sprfrk.com SUPERFREAK
7 looks, 7 ways, 7 days 


Waarom ben je gestart met bloggen: 
Ik volgde al heel lang een paar modeblogs en op een gegeven moment leek het mij wel leuk om het zelf te proberen! Mijn blog bestaat nu (bijna) een jaar en ik vind het echt heel leuk om te doen.
Hoe vaak blog je per week: 
Het verschilt heel erg hoe vaak ik blog per week.. soms post ik 6 keer iets in de week en soms als ik het heel druk heb iets minder helaas.

Wat probeer je met je blog te bereiken of heb je al bereikt: I
k ben niet begonnen met bloggen met een speciaal doel voor ogen, maar elke blogger hoopt natuurlijk op steeds meer volgers. Stiekem hoop ik wel dat in de toekomst heel veel mensen mijn blog zullen lezen.
Mijn stijl: 
Mijn stijl is een beetje een combinatie van verschillende dingen. Ik houd van minimalisme maar ook van aparte dingen en veel vintage. Ik draag bijna altijd skinny jeans en als het mooi weer is een afgeknipte Levi's short of eentje met een gekke print erop.

Beauty:
Kevin Murphy voor je haar! Die producten zijn echt hemel op aarde. Verder gebruik ik elke dag dagcrĆØme van Chanel, een beetje mascara en soms eyeliner.
Shoppen: 
Camden Town in Londen! En natuurlijk ons eigen Amsterdam. Ik koop veel bij WEEKDAY  op het Rokin (maar daar werk ik zelf hihi) en in de 9 straatjes! Daar zitten ook veel winkels met andere Scandinavische merken die heel fijn zijn.

Accessoires: 
Zo min mogelijk. Ik draag altijd een ring van Thomas Sabo die ik heb gekocht toen ik 16 was (van mijn eerste salaris hihi) en verder soms een ketting, af en toe oorbellen (bijna nooit eigenlijk besef ik me nu haha).
Trends: 
Ik vind de neon trend heel vet! Vooral die Free Run schoenen van Nike die iedereen in neon wil hebben. IK WIL ZE OOK.

Merken: 
WEEKDAY, Acne, COS, Monki, Just Female, Mads NĆørgaard SamsĆøe & SamsĆøe, Won Hundred en Rick Owens (maar daar ben ik nog voor aan het sparen haha). Bikbok en Gina Tricot hebben soms ook leuke dingen, alleen dat kun je nog niet in Nederland kopen helaas.. (Wel online bestellen volgens mij!)
Schoenen: 
HEEL veel sleehakken, Creepers, Dr. Martens, plateau hakken of sneakers.

Stijlicoon: 
Elin Kling.
Kleur
Ik houd outfits meestal rustig qua kleur, maar soms als ik kleuren draag zijn het pastel tinten of legergroen.

Favoriete outfit: 
Ik heb echt teveel favoriete outfits haha. Maar mijn lievelings kleding stuk is in ieder geval een skinny jeans. Van Cheap Monday of Just Female.
Favoriete outfit voorjaar/zomer: 
Afgeknipte shorts, wit t-shirt, grote flaphoed en zwarte all stars eronder. Lekker basic maar wel leuk en makkelijk voor het strand.
Favoriete outfit herfst/winter
Zwarte skinny jeans, Dr. Martens, oversized katoenen t-shirt, wijd gebreid vest, kort zwart leer jasje, een lange gebreide sjaal en een dikke muts.

Op mijn wensenlijstje: 
Een leren jas van Rick Owens!!!!
No-go: 
Crocs, een legging als broek, een witte driekwart legging, een afritsbroek, eruit zien als een wandelend reclame bord (dus overal merken op dragen) en natuurlijk TE hard je best doen. Uitstraling is heel belangrijk dus zorg dat je je fijn voelt in wat je draagt.
Leuke tips: 
Op 2e hands markten kun je vaak hele leuke dingen vinden! Ik kom heel vaak in Frankrijk en daar zijn die markten heel populair gelukkig. Je wilt niet weten hoeveel tasjes en zonnebrillen ik daar heb gevonden voor 50 cent! Hier in Nederland heb je natuurlijk kringloop winkels waar je heen kunt gaan en de IJ-hallen in Amsterdam Noord. Allemaal zeker een bezoekje waard!


Reacties

  1. Ze heeft echt een leuke blog!

    Liefs, Tessa
    www.beautylipss.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze heeft een leuke stoere look, i like it!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze ziet er inderdaad uit als een model :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ze is super tof!!

    XXX

    new outfit post ; The famous skort
    www.mirfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. GREAT POST:)
    Your blog is so wonderful and Im now following:)

    If you want some cute swedish decor inspiration...check out my blog:)

    Have a great week dear

    LOVE Maria at inredningsvis.se
    (sweden)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X