Doorgaan naar hoofdcontent

Trendreport: Fringles



Enkele jaren geleden waren ze er, toen waren ze even weg en nu booming as well zijn ze weer terug. De franje trend. Het leuke aan franjes is dat ze ook bewegen terwijl je loopt. Je kan een kledingstuk met franjes dragen bij verschillende stijlen, van casual tot chique. Het beste is een kledingstuk, tas of schoen met franjes te combineren met een rustige item omdat het item al erg opvallend is.
Er zijn veel kledingstukken met franjes erop, jassen, tops, tassen, schoenen en bikini's. Franjes zie je terug in leer, suède en katoen.
Ik vind het een super gave trend. Het maakt je outfit lekker speels of stoer met een vleugje sex
Ben jij al gehypnotiseerd door deze trend.



184409_493098067397982_1152517273_n_large


Enkele van mijn favorieten franje items

Only Milo Fringe Skirt 15073818 Rok zwarttas met studs en franjes
Rok: Only
Bag: Mango

Knot Fringe BootIbana - Victoria Green
Boots: Supertrash
Jacket: Ibana Rouge

XL Blue Fringe Earrings
Earings: My Jewellery


Love Paris- Fringe Bikini Lime
Bikini: Love Paris


♥ Annemieke


Reacties

  1. vind de witte fringe bikini erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er niet altijd weg van, maar sommige items met franjes vind ik wel wat hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dit wel een leuke trend! Vooral botjes en bikini's hiermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk trendreport! Ik hou van fringes! Leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk artikel! Ik vind ze heel erg stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I really love fringes I have a dress and it is so cool!

    Savina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat jasje van de eerste foto I WANT IT!!! Weet je toevallig waar die van is?? :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X