Doorgaan naar hoofdcontent

Blog of the month: November



Deze maand is Farah blog of the month: November.
Blogurl:  http://formulafarah.blogspot.nl/
Deze donker schone met mooi krullend haar en sprekende ogen laat zien dat je geen dure fashion-items nodig hebt om er fashionable en sexy uit te zien.
Ze post ook outfit-foto's op http://watisdetrend.nl
7 looks, 7 ways, 7 days!!♥





Blogurl: http://www.formulafarah.com

Waarom ben je gestart met bloggen: Ik ben een student en heb een fulltime studie waardoor ik niet veel te besteden heb. Echter vind ik het wel belangrijk om er leuk uit te zien. Ik probeer met zo weinig mogelijk geld er zo leuk mogelijk uit te zien. Ik wil met mijn blog andere meiden inspireren met de boodschap dat het allemaal niet duur hoeft te zijn!

Hoe vaak blog je per week: 3 á 4 keer




Wat probeer je met je blog te bereiken: Ik zou het fantastisch vinden als ik anderen kan inspireren met mijn kijk op mode en met mijn formula!

Mijn stijl: vrouwelijk met een af en toe een stoer randje.

Beauty: Altijd en overal lippenstift. Ik heb heel veel kleuren maar roze, rood en burgundy ontbreken nooit in mijn tas! Zo kan ik elk moment een ander kleurtje opdoen!:) Maar eyeliner, mascara en een blush zijn ook zeker essentials die niet ontbreken in mijn dagelijkse beautycase.

Shoppen: Offline: Zara, H&M, Bershka, Mango, Forever21, Urban Outfitters (tijdens mijn shopping spree’s in Antwerpen!) en lekker rondstruinen op vintagemarktjes en/of de negenstraatjes in Amsterdam.  Online: Nelly, Asos, Romwe, Choies



Accessoires: Less is more!

Trends: De faux fur jassen en grafische prints vind ik helemaal geweldig! Een outfit wordt in een oogopslag een eye-catcher! Een combinatie van deze twee zou het plaatje helemaal afmaken.

Merken: Dromen mag toch? In dat geval..: Alexander Wang en Micheal Kors

Schoenen: Te veel..Het past allemaal niet meer in mijn studentenhuisje. Maar ik draag nooit sneakers en ik ben gek op hakken!

Stijlicoon: Olivia Palermo

Kleur: zwart ( ik draag wel veel kleur maar zwart is en blijft toch mijn favoriet! Het is altijd mooi en het past altijd bij alles!)

Favorieten outfit: Crush: leer! Leren jasje, broek of rokje.





Favorieten outfit :voorjaar/zomer: veel (kleurrijke) jurkjes met stunning heels.

Favorieten outfit: herfst/winter: een opvallende jas met mooie hoge laarzen met hak gecombineerd met leren handschoentjes een hoed of hoofdband.

Op mijn wensenlijstje: een zwarte faux fur jas en een pak met grafische print.

No-go: uggs

Leuke tips:
De grootste vlooienmarkt van Nederland: de Ijhallen in Amsterdam!
Hier ga je gegarandeerd met leuke items weer terug naar huis!

Reacties

  1. Leuk om te lezen! Ik volg haar blog :)

    x

    chicksaboutfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X