Doorgaan naar hoofdcontent

Liebster Award




Ik ben door http://www.myscrambledstyle.nl/  genomineerd voor de Liebster Award.


Nu is het de bedoeling dat ik 11 dingen over mezelf vertel en antwoordt geven op vragen die deze meid stelt.
Ik houd mijn even niet aan de regels!! Vind je het leuk om deze award over te nemen. Dan mag dit!
Laat mij even weten.♥

Over mij :

* Ik woon nog geen 5 minuten van strand.
* Amstedam is mijn favorieten stad
* Mijn vriend speelt in een band en heeft al wat prijzen gewonnen
* Ik houd erg van zwarte olijven en pure chocolade.
* Gossip Girl en The Hills blijft ik verslavend vinden.
* Ik ben een thee-leut, groene en jasmijnthee zijn mijn favorieten.
* Primark op zaterdag, I hate it
* Naar de sterren en planeten kijken blijf ik facinerend vinden.
* Ik ben dol op stedentrips.
* Katten zijn mijn lievelingsdieren.
* Italiaans eten is mijn favorieten eten.


De vragen van de blogger van myscramblestyle

1. Waarom ben je gaan bloggen?
Een aantal jaar geleden las ik een artikel over blogger in de NL Grazia. Toen begon ik een titel te verzinnen, want op hyves schreef ik al over mode maar met bloggen kon/kan dit veel uitgebreider. Vandaar dat ik begonnen ben met bloggen.

2. Is dit je eerste blog?
Wel zo uitgebreid ja, zie vraag 1

3. Wat doe je naast je blog?
Werken.

4. Wat is je favorieten land?
Nederland dan Spanje

5. Wat is je favorieten eten?
Italiaans,  pannenkoeken en chocolade

6. Wat is je duurste aankoop?
Mijn Redwings laarzen

7. Welke outfit draag je het liefst?
Jeans en trui

8. Welke blog lees je graag?
http://www.whatstrend.com/author/moderosa/
http://www.comeovertothedarksidewehavecandy.com/
Hun stijl komt het meeste over een met wat ik draag, dus mijn stijl..
Niet te veel poespas, vrouwelijk, stoer maar toch modieus met een apart randje.

9. Wie is je style-icoon?
Die heb ik niet.  Hoewel ik vind dat de stijl van Yolanthe mij erg aanspreekt.
The Olsen-Twins vind ik te gek en Danie Bles

10. Van welke seizoen geniet je het meest?
Zomer en herfst

11. Wat is je lievelingsdier?
Een kat


De vragen voor jou
1. Waarom ben jij begonnen met bloggen?
2. Ben je tevreden met je blog?
3. Welke blog(s) lees je graag?
4. Waar shop je het liefst?
5. Overweeg  je ooit te stoppen met bloggen? Zo ja waarom
6. Welk tijdschrift lees je of meerdere ?
7. Wat is je favorieten outfit?
8. Wie bewonder je in modeland?

Voel je vrij om deze award en mijn vragen over te nemen..
Laat het mijn wel even weten zodat ik jou blogpost kan lezen!


Reacties

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X