Doorgaan naar hoofdcontent

Beauty - Review : Aussie Miracle Moist Shampoo en Cremespoeling




Product informatie:

Product: Shampoo en cremespoeling
Merk: Aussie Miracle Moist Shsampoo en conditioner
Waar te koop: Etos
Dierproefvrij: Nee, wel erg jammer
Prijs: 2 voor € 10,-
Cijfer: 7.5


Ik heb last van drogen punten, een groot stuk van 10 cm ofzo. Mijn haar is tot op mijn borst dus vrij lang. Je moet niet denken dat mijn hele haar droog en dood is want dat is het dus niet. Maar al geruime tijd ben ik op zoek naar een shampoo en cremespoeling die dit tegen gaat of in ieder geval verminderd.
Ik heb al een fijn haarmasker gevonden.
http://fashion-ladylovely.blogspot.nl/2012/07/john-frieda-frizz-ease-miraculous.html dit masker is echt aan te raden.
Afgelopen week gebruikte ik een proefmonster van Aussie en die beviel mijn prima. Ook het kammen na het douchen was aangenaam. Dus besloot ik dit merk te komen. Gelukkig 2 stuks voor 10 euro bij de Etos.



Wat belooft het:
Aussie Miracle Moist Shampoo: Heb je droog en beschadigd haar? Gebruik deze shampoo en je krijgt zacht en prachtig haar. Een wonder voor mensen met droog haar.
Aussie Miracle Moist Conditioner: Door de extracten van de Australische Macadamianoot zal je haar schitteren, heerlijk zacht aanvoelen en makkelijk te behandelen zijn.

Hoe te gebruiken:
Je weet zelf wel hoe jij je haar moet wassen..

Mijn ervaring:
Het lijkt wel, zo voelt het aan dat het haar helemaal niet schoon is. Het voelt net zo als mijn haar in aanraking komt met de eerste waterdruppels, heel stug, stroef en vies. door de haarlak. Bij bepaalde soorten haarlakken heb je dat. ( snap je het nog ).
Het haar voelt na het wassen niet naar mijn zin. Het ruikt wel lekker en is zacht maar ik heb geen WAUW gevoel. Misschien na een maandje.

Uitspoelen van de shampoo: Mijn haar voelde stug aan. Pas na het gebruik van de cremespoeling voelde ik mijn haar zachter worden en stijl zonder dat je haar in de knoop of klit zit. Dat is wel erg fijn.
Tijdens het opdrogen voelde mijn haar zacht en kambaar aan.
Uitkammen van het haar na het wassen ging erg goed. Ik kon er makkelijk doorheen. Wel wat klitte, na 2 a 3 keer kammen was het zo goed als uitgekamt. Vergeleken met mijn vorige shampoo Panthen vind ik Aussie een fijner product.

Vaak zie ik bij andere producten als mijn haar aan het opdrogen is een tweedeling van het haar. Beneden opgedroogd en droog, bovenop is het nog bezig met opdrogen. Ik zie dus dat mijn haar erg droog wordt.
Bij deze producten zie je dat totaal niet het is 1 geheel en wat droge punten van z'n 3 cm. Een duidelijk verschil met mijn vorige haarproducten.

De volgende dag voelt mijn haar zacht en mijn punten ook. Je voelt nog wel ietsjes dofheid maar dat is niet te zien..
Gebruik niet te veel cremespoeling want dan wordt je haar TE zacht en is je haar heel moeilijk in model te
krijgen omdat het erg stijl is.

De kleur van de shampoo lijkt er op parelmoer met een gelige kleur. De kleur van de cremespoeling wil/geel.
De geur van beide producten zijn zo heerlijk dat je het wilt opeten. Ken je die aarbeienkauwgom in een roze rond doosje? Daar ruikt het naar. Z'n zoete geur dat je badkamerkast er naar ruikt.

Mischien ervaart iedere het anders, Maar dit is mijn mening!

Mijn haar voordat ik het gewassen heb

 
De volgende dag

♥ Annemieke


Reacties

  1. Klinkt als een fijne shampoo & cremespoeling.
    Ik hou er wel van als me haar lekker zacht is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou mijn probleem is niet echt opgelost. Heb gewoon foto's die er dubbel in stonden verwijdert.. Maar vanaf nu doe ik het dus via Picasa verkleinen.
    Wel echt super irritant! Heb jij trouwens nu al je foto's van je blog kleiner gemaakt? Want dat is ook echt veel werk, toch? Vraag me af hoe andere dat soms doen.. Want zo lang heb ik mijn blog nog niet, haha.

    x

    Kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik weet nou niet echt of dit nou het proberen waard is ;)
    Verder hoor ik wel altijd positieve reacties over het merk, dus misschien toch maar eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X